הרחבת שעות פעילות מתחמי בדיקות הקורונה לשבוע הקרוב

לאור עלייה בפניות לבדיקות קורונה, עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף ירחיבו את שעות הפעילות של מתחם הבדיקות ביס פלנט ל-14 שעות ביום, מלבד יום שישי אז יפעל המתחם שמונה שעות

שעות הפעילות במתחם הבדיקות הקורונה ביס פלנט יתרחבו משמעותית משמונה שעות ביום ל-14 שעות, משמונה בבוקר ועד 22:00 בלילה. ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00.

מפקדת אלון בפיקוד העורף ועיריית ראשון לציון קיבלו את ההחלטה על הרחבת שעות הפעילות לאור העלייה בפניות לבדיקות והעומס שנוצר בפתיחת המתחם ולקראת סגירתו. אומנם בשבוע האחרון נרשמה מגמת התמתנות בציון הרמזור, אולם חלה עלייה במספר המבודדים. נכון להיום (2.8) רשומים בראשון לציון 689 חולים פעילים, כאשר שליש מהם ילדים ונוער עד גיל 18. בעיריית ראשון לציון קוראים להורים לילדים ולבני נוער לממש את הזכות להתחסן, דבר שצפוי להשפיע משמעותית על רמת התחלואה בעיר.

המתחם מיועד לכלל מבוטחי קופות החולים ומיועד גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודת זהות. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם. קטינים (12-18) המעוניינים להתחסן ולהיבדק, יגיעו עם הוריהם ותעודת זהות כולל הספח או עם אישור הורים חתום וצילום תעודת זהות וספח.

תושבים המעוניינים לעקוב אחר מגמת התחלואה בעיר בפורטל “מצב הקורונה בעיר”. הפורטל משקף את כלל הנתונים הנוגעים לנגיף כמו מספר החולים הפעילים, מספר התושבים בבידוד, כמה החלימו, כמה התחסנו במנה הראשונה והשנייה וכן חיתוך גרפי של כל הנתונים על פני תאריכים. כמו כן מוצגת מפת העיר מחולקת לשכונות וצבעה הנוכחי של כל שכונה בהתאם לכמות החולים הפעילים, בהתאם לתוכנית הרמזור. לכניסה לפורטל:
https://www.rishonlezion.muni.il/corona/Pages/default.aspx

אודות המחבר

מיקי אלון

מיקי אלון- איש ציבור, פעיל חברתי, יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון ,מעל 20 שנה כיו"ר הנהגות ההורים בבתי ספר בעיר, שנים רבות בהנהגה העירונית מתוכם 4 שנים כיו"ר עירוני וחבר בהנהגת ההורים הארצית, ניהול וכתיבה בפורומים עירוניים באתר העירייה בתקופתו של מאיר ניצן ודב צור, כיום רז קינסטליך ראש העירייה. מיקי מנהל האתר מקומון ראשון ומנהל את הפורום הגדול ביותר בעיר "פורום תושבי ראשון לציון" בפייסבוק ובו כ-100,000 חברים, חבר הנהלת בית החייל המשוחרר ועוד...כל הפעילויות בהתנדבות מלאה.

השארת תגובה