עיריית ראשון לציון עשתה כבוד גדול לשני המדליסטים האולימפיים, בני העיר, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ’יק

מאת: מיקי אלון.

פיטר פלצ’יק: “ארטיום, אני שמח שלא ויתרנו”. עיריית ראשון לציון עשתה כבוד גדול לשני המדליסטים האולימפיים, בני העיר, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ’יק * ראש העירייה, רז קינסטליך: “אנחנו מחכים לעוד שתי מדליות- מלינוי אשרם ואופיר דיין * המדליסטים קיבלו מענק ואות כבוד * בעיריית ראשון לציון מתכוונים להמשיך ולעודד את ספורטאי העיר לכוון הכי גבוה ותשקיע עשרות מיליוני ש”ח בהקמת מרכז למצוינות בספורט. שני המדליסטים האולימפיים, בני העיר ראשון לציון, ארטיום דולגופיאט, שזכה בזהב בתרגיל קרקע בהתעמלות קרקע ופיטר פלצ’יק, שזכה במדליית ארד בתחרות הקבוצתית בג’ודו, התקבלו בתשואות רמות בבניין עיריית ראשון לציון.

בעירייה ערכו לשניהם קבלת פנים חמימה עם הזמר והיוצר, אליעד נחום, ששר להם את השיר המתבקש We Are The Champions.

המדליסט האולימפי בענף הג’ודו פיטר פלצ’יק עם איש הציבור ויו”ר יחד למען החייל מיקי אלון חוגגים בלשכת ראש העיר

ראש העירייה, רז קינסטליך, העניק לשניהם תשורות, מכתב על מתן מענק לזכייה ואות כבוד. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: ” ארטיום ופיטר, המדליסטים האולימפיים שלנו, שניכם מהווים דוגמה מדהימה והשראה לבני הנוער. מכם הם יכולים ללמוד שיעור נפלא על כוח רצון, עבודה קשה ומצוינות ברמה הגבוהה ביותר. עכשיו אנחנו מחכים לעוד שתי מדליות- מלינוי אשרם ואופיר דיין שמתמודדות בהתעלמות אומנותית”.

ארטיום דולגופיאט, שזכה בזהב בתרגיל קרקע בהתעמלות קרקע עם מיקי אלון יו”ר יחד למען החייל ואיש ציבור חוגגים בלשכת ראש העיר רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון.

ארטיום דולגופיאט התרגש מהמחווה ואמר: “יש פה כל כך הרבה אנשים, זה מחמם את הלב. בלי החיבוק והתמיכה שלכם אנחנו לא שווים הרבה”. פיטר פלצ’יק, שעלה אחריו, פנה אליו ואמר: “ארטיום, אתה מלך על חלל, מה שעשית, כל ספורטאי חולם על זה. מוריד בפניך את הכובע ומאחל לעצמי את אותו הדבר בפריז”.
פלצ’יק ביקש לנצל את הבמה ולשתף מה עובר ספורטאי אולימפי בדרך למדליה: “אתם רואים בסוף את התומר הסופי, את המדליות ואת התחרויות, אבל אף אחד לא באמת יודע מה ספורטאי אולימפי עובר לאורך הדרך, אני בעצמי עברתי שני ניתוחים, סערות רגשיות אחרי הפסדים, הורדות משקל. המדליות האלו הן הסימן שאנחנו עושים את הדרך כמו שצריך ולא ויתרנו. ארטיום, אני שמח שלא ויתרנו”.

שר התיירות, יואל רזבוזוב, בעצמו ספורטאי אולימפי לשעבר, פרגן לראשון לציון, העיר היחידה שיש לה תושב עם מדליית זהב והעיר היחידה עם שתי מדליות, עד כה, באולימפיאדה. “עיר אחת- שתי מדליות ויכול להיות יותר עם לינוי ונבחרת ההתעמלות, זה מדהים”.

בעיריית ראשון לציון צופים קדימה ומקדמים הקמת מרכז לאומי למצוינות בספורט בהשקעה של כ-40 מיליון ₪. המרכז ייתן מענה לשלושה ענפי ספורט: התעמלות מכשירים, התעמלות אומנותית ואומנויות לחימה. המטרה בהקמת המרכז היא לאגם משאבים כך שהוא ייתן מענה מקצועי ומלא לספורטאים. מלבד אולמות ספורט להתמודדויות ואימונים, יכלול מהמרכז, בין היתר, חדר כושר, חדרי אימונים, אולם כנסים, חדרי ספא וסאונה, מלתחות, חדרי ספח ווידאו, חדרי טיפולים ועוד.

המרכז יבנה בסטנדרט בינלאומי שיהווה מוקד מרכזי ארצי ובינלאומי לפעילויות ספורטיביות תחרותית לענפי הספורט האישיים, ובעיקר לענפי ספורט אולימפיים. המגמה היא שהמרכז, באמצעות התנאים הפיזיים, הצוותים מקצועיים והמעטפת הניהולית-עירונית של עיריית ראשון-לציון וחטיבת הספורט בחברה העירונית, ימקמו את העיר ראשון לציון כמעצמה אולימפית בתחום הענפי הספורט האישיים. מרכז המצוינות יוקם בצמידות להיכל הספורט העירוני, בית מכבי, וקרוב לאצטדיון האתלטיקה, וישמש כמרכז ספורט ארצי בסטנדרט בינלאומי.

סטילס:מיקי אלון, חורחה נובומינסקי

השארת תגובה