איילת שקד בירכה את שלושת המדליסטים האולימפיים מראשל”צ ושאלה בהומור את ראש העיר, רז קינסטליך: ” מה אתה שם להם במים ?” ב “מניב” גאים לספק תשובות

מניב ראשון – מים של אלופים

שרת הפנים איילת שקד בירכה את שלושת המדליסטים האולימפיים מראשון לציון ושאלה בהומור את ראש העיר, רז קינסטליך: “מה אתה שם להם במים”?. בחברת המים העירונית “מניב” גאים לספק תשובות

העיר ראשון לציון זכתה לכבוד רב כאשר שלושה מחמשת הספורטאים תושבי העיר שהמריאו לאולימפיאדה בטוקיו שבו ארצה עם מדליות. המתעמלים לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט זכו במדליית הזהב היוקרתית והגו’דוקא פיטר פלצ’יק זכה במדליית ארד מכובדת במסגרת תחרות הנבחרות המעורבות.


כמות המדליסטים החריגה המגיעה מהעיר גרמה גם לשרת הפנים, איילת שקד, לתהות מהו סוד הקסם שלה וכאשר בירכה את המדליסטים על הישגיהם המרשימים, לא התאפקה ושאלה בהומור את ראש העיר, רז קינסטליך: “מה אתה שם להם במים”?

ב”מניב ראשון” חברת המים העירונית מספקים תשובות: ובכן, עם או בלי קשר להישגים המרשימים באולימפיאדה, המים המגיעים לתושבי ראשון לציון איכותיים במיוחד. מחצית מהמים המסופקים הם מים טבעיים מקידוחי מניב ברחבי העיר והמחצית השנייה הינה מים המסופקים על ידי חברת מקורות ונמהלים ברשת המים.

המים הטבעיים המופקים על ידי מניב מהקידוחים, הינם מים איכותיים ביותר ואף טעימים מאד. ההפקה נעשית באופן מבוקר ומי הקידוחים, כמו גם המים ברשת העירונים, מנוטרים באופן שגרתי ואיכותם נבדקת כל העת.
יתירה מכך, “מניב” נושאת בגאווה את סמלי תקני ה -ISO הבינלאומיים במגוון תחומים – מערכת ניהול האיכות, מערכת ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה, מערכת ניהול סביבתי, מערכת ניהול אנרגיה ומערכת ניהול אבטחת מידע.

המדובר בתקנים הקובעים אמות מידה ומדדים המבטיחים, כי אופן הספקת השירותים והתוצרים המסופקים על ידי מי שהוסמך לפיו עומדים ברמת איכות גבוהה ומותאמים לצרכי לקוחותיו.
יצוין כי מאחר ומערכת האיכות שלה כוללת שילוב של חמישה תחומים, העומדים בתקני איכות בינלאומיים, זכתה מניב ראשון ב”תעודת פלטינה” מטעם המכון לבקרה ואיכות (IQC).

מנכ”לית “מניב ראשון”, סאלי לוי, בירכה את המדליסטים תושבי העיר ואמרה: “כבוד גדול לעיר ראשון לציון שמייצאת שלושה מדליסטים אולימפיים. אנו גאים לספק לתושבים מים איכותיים וטעימים ומזמינים גם את שרת הפנים, איילת שקד, להגיע ולטעום מים של אלופים”.

אודות המחבר

מיקי אלון

מיקי אלון- איש ציבור, פעיל חברתי, יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון ,מעל 20 שנה כיו"ר הנהגות ההורים בבתי ספר בעיר, שנים רבות בהנהגה העירונית מתוכם 4 שנים כיו"ר עירוני וחבר בהנהגת ההורים הארצית, ניהול וכתיבה בפורומים עירוניים באתר העירייה בתקופתו של מאיר ניצן ודב צור, כיום רז קינסטליך ראש העירייה. מיקי מנהל האתר מקומון ראשון ומנהל את הפורום הגדול ביותר בעיר "פורום תושבי ראשון לציון" בפייסבוק ובו כ-100,000 חברים, חבר הנהלת בית החייל המשוחרר ועוד...כל הפעילויות בהתנדבות מלאה.

השארת תגובה