יעקב קרקובסקי קיבל מינוי כיועץ תוכן בכיר באגף הסתדרות הגימלאים החדשה שהקים היו”ר זורי מיזרחי בראשון לציון שמהווה דוגמא לשאר המחוזות

מאת: מיקי אלון.

בצילום:יעקב קרקובסקי עם סטף וורטהיימר ורעייתו

היו”ר הפורש שיצא לגימלאות מההסתדרות זורי מיזרחי החליט להקים אגף חדש בהסתדרות לטובת הגימלאים וכך הוא נקרא, “הסתדרות הגימלאים” בו הוא עצמו זורי מיזרחי מכהן כיו”ר האגף בהתנדבות .

כוונתו של זורי לדאוג לפעילויות רבות לאלפי הפורשים שחיים בראשל”צ.

כדי להיות ממוקד מטרה ובמהירות האפשרית החליט זורי לבחור איש מקצוע בכיר עם ניסיון רב שיעבוד לצידו ואכן הבחירה היתה קלה עם המלצות רבות , מי שנבחר הוא יעקב קרקובסקי שידוע במקצועיותו הרבה בנושאים פיננסיים, כיהן כיועץ לפיתוח עיסקי אצל ראש העיר הקודם דב צור והצליח להביא עשרות רבות של אנשי עסקים להשקיע בעיר, כמו כן כיהן בדירקטוריונים שונים וכעת מכהן בדירקטוריון החברה הכלכלית בראשון לציון, קרקובסקי מכיר את כל אנשי הציבור בעיר ויכול להעזר בהם לטובת הגימלאים.

זורי ביקש מיעקב לתת הרבה יותר תוכן לגימלאים ולבנות תוכנה עם דאטה לפי חתך הגילאים של הגימלאים לפעילות ממוקדת.

רעיון שעלה וכבר נחתם הסכם הוא, גימלאים שירצו לעבור לדיור מוגן יוכלו להגיע לשבוע ניסיון ורק אז לקבל החלטה, בראשון לציון נבנים כיום ארבעה בניינים לגיל השלישי.

אל הצוות הבכיר צטרף יועץ נוסף גם הוא בהתנדבות ,משה טולדו שבעבר ניהל את בית האבות הבולגרי והוא חבר הנהלה בארגון בתי האבות בישראל.

תגובה אחת

  1. איתן תגר הגב

    מעוניין לדבר עם קרקובסקי בנושא איכות החיים של הגימלאים.
    גילוי נאות בן 77 פעיל ציבורי גם בראשלצ

השארת תגובה