לאחר תלונות המצלמות חזרו לעבוד !עיריית ראשון לציון הציבה מצלמות שמשדרות בחי ממתחם הבדיקות ביס פלאנט

מאת: מיקי אלון.

ראש העירייה, רז קינסטליך, ער לדיווחים על העומסים במקום ולכן הנחה על הצבת שתי מצלמות שכוונו למתחם * כך יכולים התושבים לעקוב אחר רמת העומס ולבחור מתי להגיע * יש לציין כי לפני החגים הוכפלה כמות הבודקים במתחם בהסכמה שהושגה בין העירייה לפיקוד העורף האמון על קיום הבדיקות

עיריית ראשון לציון הציבה מצלמות עירוניות במתחם בדיקות הקורונה ביס פלנט שישדרו בחי מהמקום ויאפשרו לציבור לבחור מתי להגיע בהתאם לרמת העומס.

השידור עלה לפורטל החברה לבטחון ומצטרף ל-13 מצלמות הפתוחות לציבור ומשדרות בחי ממספר מוקדים רלוונטיים בעיר כמו פארקים, צירים ראשיים וחוף הים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “לאחרונה הגיעו אלינו שאלות רבות בנוגע להאם ישנם עומסים ומתי כדאי להגיע למתחם הבדיקות. על מנת לסייע לתושבים להיות מעודכנים באשר לתורים והעומסים במקום, התקנו שתי מצלמות אבטחה שמשקיפות על התור ובעזרתן ניתן להתעדכן ולדעת האם ומתי המתחם עמוס. אני שמח שאנשים מגיעים ונבדקים, אבל זה לא אומר שהם צריכים לכלות את זמנם בתור”.

את המצלמות הציב אגף התקשוב העירוני בשיתוף החברה לבטחון. מתחם בדיקות הקורונה ביס פלנט ראשון לציון פועל על ידי עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף. כאשר פקע”ר אמון על הבדיקות והעירייה על התפעול ושמירת הסדר.

לפני החגים הגבירה העירייה את הנוכחות של הפקחים העירוניים ואף תקצבה שוטרים בכר על מנת לשמור על הסדר במקום. כמו כן, כמות הבודקים הוכפלה וזאת בהסכמה שהושגה בין ראש העירייה, רז קינסטליך ואלוף פיקוד העורף, אורי גורדין.

קישור לצפייה בשתי המצלמות במתחם הבדיקות ביס פלנט : https://bit.ly/3hPTzyv

השארת תגובה