מנצחים את השפעת, בצל הקורונה מכבי: עלייה בביקוש לחיסוני שפעת בראשל”צ והסביבה

החיסונים לשפעת מתבצעים במרפאות האחיות במרכזים הרפואיים של מכבי בראשון לציון בתאום תור מראש. למעלה מ- 9000 חברים מאזור ראשל”צ והסביבה כבר קיבלו חיסון נגד שפעת- כך עולה מנתונים של מכבי שירותי בריאות בעיר.
חיסוני השפעת ניתנים לחברי מכבי במרפאות האחיות במרכזים הרפואיים הפזורים ברחבי העיר בתאום תור מראש, וזאת על מנת למנוע התקהלות ולשמור על בטיחות החברים והצוותים.

החיסונים ניתנים במרפאת האחיות במרכז הרפואי ברחוב רוטשילד 15 ובמרכז רפואי נווה ים ברחוב הנחשול 30.
חשוב לזכור כי נגיף השפעת הינו נגיף מדבק מאוד ומועבר דרך האוויר, על כן, מעבר לקבלת החיסון, מדגישים במכבי כי ישנה חשיבות רבה באוורור חדרים, בשטיפת ידיים ובכיסוי הפה במסיכה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.  למידע נוסף ותאום תור- מוקד “מכבי ללא הפסקה” בכוכבית 3555, באתר מכבי ואפליקציה. 

*אירית קובנט מנהלת הסיעוד במחוז ירושלים והשפלה במכבי*: “השפעת היא מחלה מסוכנת ומדבקת. על פי פרסומי ארגון הבריאות העולמי, בכל שנה ישנם בין 3-5 מיליון מקרים קשים של תחלואה משפעת ברחבי העולם. במיוחד בשנה זו, בה אנו מתמודדים גם עם נגיף הקורונה, ישנה חשיבות רבה לחיסון האוכלוסיות, שנמצאות בסיכון. בשל שימוש במסכות ואמצעי הגנה נוספים ראינו בשנה החולפת ירידה בתחלואת השפעת, אבל אל לנו להיות שאננים – מי שנמצא באוכלוסיות בסיכון צריך להתחסן לפני בוא החורף ולהגן על עצמו ככל הניתן. בהזדמנות זו אני קוראת גם למי שטרם התחסן נגד קורונה להגיע ולקבל את שני החיסונים במקביל”.

השארת תגובה