תושבי שכונת “חלום ראשון” ושכונת “מישור הנוף” מבקשים לחצות בביטחה את כביש שדרות יגאל אלון או בשמו הרשמי “עוקף ראשון לציון מזרח”

מאת: מיקי אלון.

בצילום: נציגי העירייה ישראל סלע וואדים קוזלוב ונציגי השכונות יוספה מזרחי,אסי סיטון,מיקי אלון,שי שגאן.

שנים רבות נושא חציית הכביש המסוכן בשדרות יגאל אלון בוער ועולה מכיוון שבשעות הבוקר והצהריים חוצים שם תושבים אבל בעיקר ילדים ,תלמידי בית הספר היסודי מישור הנוף ותלמידים מבית הספר השש שנתי יגאל אלון שבו תלמידי חטיבת טביב ותלמידי התיכון במשך השנים נערכו מפגשים יחד עם אנשי העירייה והועלו רעיונות כמו גשר או הצבת מתנדב או הערכת זמן הרמזורים שנפסלו או הכחו כ-לא אפשריים לביצוע והנושא חוזר ועולה.

בשבועות האחרונים נתקלו התלמידים והוריהם המלווים בבעייה חדשה והיא חוסר סינכרון בין 2 מעברי החצייה דבר אשר גרם לילדים לחצות את המעבר הראשון בירוק ובחציו של המעבר השני לעבור באדום כשהמכוניות מתחילות כבר לנוע.

השבוע התקיימה פגישה לאחר תלונות תושבים ביוזמתה של ראש המינהלת נטלי מגן שזימנה את אנשי המקצוע מהעירייה וגם את ישראל סלע ראש מטה הבטיחות יחד עם נציגי התושבים בשכונות חלום ראשון ומישור הנוף, אסי סיטון, יוספה מיזרחי, מיקי אלון ושי שגאן שקיבלו את קביעתם של אנשי המקצוע שאכן הגלאים באחד ממעברי החצייה אינו תקין ולכן אין סינכרון בינהם וכך מתבצע מעבר מסוכן באור אדום. קבענו יחד לבדוק בעוד כמה ימים את המקום לאחר שגלאי הרמזור יחזרו לעבוד בצורה תקינה.

השארת תגובה