עיריית ראשל”צ ציינה אמש את יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. כאות הערכה בניין העירייה הואר כולו בירוק

מאת: מיקי אלון.

עיריית ראשון לציון מצדיעה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה: בניין העירייה הואר בירוק.

אתמול (שני) ציינו את יום הוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה. כאות הערכה, בניין העירייה הואר בירוק. ראש העירייה, רז קינסטליך: “כחברה, אסור לנו לשכוח את הפצועים במערכות ישראל ובפעולות האיבה”

יום ההוקרה וההצדעה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה צויין אמש ובעיריית ראשון לציון החליטו להאיר את בניין העירייה בירוק כאות הוקרה והצדעה לפצועים. יום ההוקרה מסמל את חשיבות הקשר בין המדינה וצה”ל לנפגעים, והוקרת פועלם של החיילים שנפצעו במהלך שירותם הצבאי.

ראש העירייה רז קינסטליך: “כחברה, אסור לנו לשכוח את הפצועים במערכות ישראל ובפעולות האיבה שנלחמו עבורנו. חלק גדול מאותם אנשים סובלים יום יום מהפציעה שמלווה אותם והשאירה טראומה וצלקת נפשית. עיריית ראשון לציון מקיימת לאורך השנה הרצאות של פצועי מערכות ישראל במסגרות החינוך, ונמשיך לעשות זאת”.

אגף הנוער והצעירים במנהל הקהילה ציין את יום ההוקרה בהרצאה של רן בן עטיה, פצוע צה”ל בצוק איתן, שיספר לבני הנוער במועדון התדר, את סיפורו המרגש. בשבועות האחרונים נפגש בן עטיה עם מספר תלמידים בעיר, ואלה החליטו להפתיע אותו באמצעות תערוכת השראה שתתאר את המפגש איתו. בנוסף, במערכת החינוך בעיר מתקיימות השבוע פעילויות חינוך והסברה בנושא.

השארת תגובה