יום המורה צוין השבוע בבתי הספר בראשון לציון בפעילויות, יוזמות, עציץ לכל מורה ואפילו ארוחת בוקר

מאת: מיקי אלון.

עיריית ראשון לציון הצדיעה לצוותי ההוראה.

יום המורה צוין השבוע בבתי הספר בראשון לציון בפעילויות, יוזמות, עציץ לכל מורה ואפילו ארוחת בוקר * כל צוותי ההוראה בעיר זכו בשובר זוגי עם הטבה למופע בהיכל התרבות * ראש העירייה, רז קינסטליך, שיגר מכתב הערכה לכל צוותי ההוראה בעיר: “אתם חלק בלתי נפרד בפסיפס מערכת החינוך”

מצדיעים למורים. עיריית ראשון לציון ציינה השבוע (23.11) יום המורה ואומרת תודה לכלל צוותי ההוראה בעיר. במהלך היום בתי הספר בעיר קיימו פעילויות שונות בשיתוף הנהגת ההורים ומועצות התלמידים. בנוסף, כל צוותי ההוראה בעיר יזכו בשובר זוגי עם הטבה לבחירת מופע בהיכל התרבות.

עיריית ראשון לציון פרסמה שלטי חוצות בעיר כאות הוקרה לצוותים. ראש העירייה, רז קינסטליך, שיגר ברכה לצוותי ההוראה ברחבי העיר ובה בירך אותם והודה על מסירותם.
“אנחנו שמים דגש רב בחינוך ילדינו, והיום זה הזמן לומר תודה רבה למורים ולצוותי ההוראה שהם חלק בלתי נפרד מכך.

עובדי ההוראה בעיר הם חלק בלתי נפרד בפסיפס מערכת החינוך שלנו בזכות החריצות, העבודה הקשה, ההתמדה וההשקעה לכל אורך השנה”.

בבתי הספר השונים בעיר הוקירו תודה למורים בדרכים שונות. בבית הספר היסודי תמיר בעיר ארגנו למורים חגיגה גדולה שכללה בלונים, שטיח אדום, דברי מתיקה, וחדר בריחה.

בבית הספר אריאל שרון ערכו למורים ארוחת בוקר וחילקו עציץ אישי לכל מורה, ובבית הספר איתמר התלמידים כתבו ברכות אישיות למורים שזכו לאורחת בוקר חגיגית.

בבתי הספר נווה דקלים וחביב, חברי מועצת התלמידים קיבלו בחום ובאהבה את צוות המורים וההנהלה והכינו ברכות למורים. בנווה דקלים שותפו גם ההורים שנכנסו לכיתות והובילו פעילות משותפת עם התלמידים להערכת המורים.

כידוע, יום המורה הוא יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים, למנהלות ולמנהלים ולכל מי שעוסק במלאכת החינוך. ביום זה מביעים את ההערכה והוקרת התודה שהציבור רוחש לצוותי החינוך, מתוך הבנה על השפעתם בעיצוב דור העתיד. מדי שנה נקבע יום המורה ב-כ”ג בכסלו.

מחזיקת תיק החינוך ומ”מ ראש העירייה, ליאל אבן זהר: “בתקופת הקורונה ראינו את צוותי ההוראה נותנים את כולם על מנת שהתלמידים בעיר יצליחו ויקבלו את החינוך הטוב ביותר. אנו מעריכים אותם והיום אומרים להם – תודה רבה על הכל”.

השארת תגובה