מצעד “באנו חושך לגרש ולקרב בין לבבות”- “אני קורא לכולם לבוא ,להתחבר ולהעביר יחד אתנו את המסר שבראשון לציון כולם שווים” (רז קינסטליך, רה”ע).

מאת: מיקי אלון.

מצעד “באנו חושך לגרש ולקרב בין לבבות” – יתקיים בעירינו בפעם השנייה והפעם לא רק בסימן חודש המודעות לזכויות אנשים עם מוגבלות אלא גם בחיבור חברתי הדורש ושואף להבאת אור הטוב הצדק החברתי השיויון וההבנה שאנו חברה רב גונית ורב תרבותית ופיתוח הבנה לאחריות חברתית משותפת. כל זאת בדרך של הפנינג וחוויה משותפת של קניית דעת, מצעד הפרחת בלונים, ריקוד, הפעלת הקהל, ושמחת החג החנוכה.

בואו נתחבר לאור אחד של קבלה סובלנות אחדות ושיויון. “אני קורא לכולם לבוא ולקחת חלק במצעד. להתחבר ולהעביר יחד אתנו את המסר שבראשון לציון כולם שווים” (רז קינסטליך, רה”ע).

זה יקרה אי”ה ב- 5/12/2021 נר שמיני של חנוכה, זאת חנוכה -שיאו של החג התכנסות ותחילת פעילות בשעה 15:00 בדיוק . שאר הפרטים במודעה המוצמדת.
סיום האירוע בשעה 17:30 בהדלקת החנוכיה במדרחוב.

נפגשים/ות ברחבת אולם מופת, רוטשילד 60-פינת ז’בוטינסקי ראשון לציון . בתי ספר, ארגונים, חברות, תנועות, ועדים – מוזמנים להירשם כאן בטופס המקוון.

האירוע במעמד רה”ע חברי מועצה, ראשי ארגונים/ עמותות יו”ר וועדי הורים.

ההשתתפות ללא תשלום כולם מוזמנים.ת!.
להרשמה לאירוע הכנסו לקישור הבא:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSAkbUh38DyjlRdd2ii2luUXdG2p4lIsScE69fzpfLCWrBUw/viewform

לפרטים נוספים ניתן לפנות ללשכת חברת המועצה ד”ר הדס-מלכה הכהן , טל : 03-9547182 | 054-2900898 או במייל : orlik@rishonlezion.muni.il

חג חנוכה מואר ושמח בואו בשמחה ואהבה!
רז קינסטליך – ראש עיריית ראשון לציון
דר’ הדס הכהן- חברת מועצת העיר ראשון לציון

השארת תגובה