מוטי עג’מי סגן ראש העיר: “…בחג החנוכה שימחנו ניצולי שואה, מרותקי בית וקשישים גם עריריים…” ,יו”ר יחד למען החייל מיקי אלון: “…מודה בשמי ובשם הוריי…”

מאת: מיקי אלון.

בצילום: יאיר אלון עם המתנה המשמחת שהביאו המתנדבים אל ביתו וכמובן הדליקו את נרות החנוכה יחדיו

תודה למשפחה המתנדבת

השבוע סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה מוטי עג’מי מסכם את הפרוייקט המוצלח של חנוכה ופותח את דבריו בציטוט של א.ד גורדון: “לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור.”(א.ד גורדון)”.

בצילום: מוטי עג’מי סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה

בהמשך דבריו אמר: “…בחג החנוכה הזה יצאו אלפי מתנדבים של מחלקת ההתנדבות העירונית במנהל לשילוב חברתי ,להגביר את האור ולהדליק 900 חנוכיות עם ניצולי שואה , מרותקי בית, וקשישים ללא עורף משפחתי. מאות מפגשים מרגשים, זקנים שהודו מקרב לב, חיבוקים, קרבה חום והמון אור. קשישה שסיפרה ש 20 שנה נרות החנוכה לא דלקו בביתה ריגשה אותי במיוחד ובקולה הסבירה כמה חשוב החיבוק החם ממתנדבי העיר.

אני רוצה להודות על השותפות לבתי הספר: שלמון, יפה נוף,  אלונים, מיתרים, אופקים, זבולון המר, למתנדבי פרויקט ניצוץ של אור לרפואתו של אור יעקב, למאות המתנדבים,  ולקבוצות הרבות שהשתתפו במיזם המרגש והכניסו אור לחייהם של אזרחים ותיקים שהתרגשו מהמפגש הבינדורי.

תודה מיוחדת למלי בן משה ראשת מינהל הרווחה,לשירן לוסטיג מנהלת המחלקה לעבודה סוציאלית קהילתית  ולעובדי המחלקה לעבודה קהילתית: טל גל עד, מלי סלע, ביני סנדי, סיון בן שמעון, חגי כץ ומיכל רוזנטל שבכוחות משותפים הפכו את המיזם הזה לאפשרי…….”.

מיקי אלון יו”ר יחד למען החייל בעיר: “…אני רוצה לומר כאן בשמי ובשם הוריי לסגן ראש העיר מחזיק תיק הרווחה מוטי עג׳מי ולכל הצוות המקצועי שירן לוסטיג , מלי בן משה ראשת המינהל לשילוב חברתי וחבריהם במינהל לשילוב חברתי עיריית ראשון לציון, למנהלות בתי הספר, להורים ולתלמידים המתנדבים, למתנדבי פרוייקט ניצוץ של אור לרפואתו של אור יעקב ,שאפו על המיזם ותודה ענקית, זה לא מובן מאליו.

אימי מרותקת בית ויחד עם אבי הופתעו ושמחו לקבל משפחה שהתנדבה מבית הספר “יפה נוף” , הורים ו2 ילדיהם החמודים (משפחת פליישמן אלאלוף) שהגיעו עם חנוכיה ונרות, ברכות, תעודה ודברים טעימים ומתוקים והדליקו יחד עמם את נרות החנוכה , זה מרגש וכל הכבוד…”.

צילומים: המינהל לשילוב חברתי עיריית ראשון לציון.

השארת תגובה