נוער א.ס. רמת אליהו נגד בית”ר ירושלים במשחק גביע על העלייה לשמינית גמר גביע המדינה, בשבת הקרובה

מאת: אביחי צבר מאמן הקבוצה ומנהל מקצועי של קבוצת רמת אליהו, כותב מכל הלב:

רגע היסטורי אחד יכול להעיר פרוזקטור על מועדון שלם ,קבוצת הנוער של א.ס רמת אליהו פוגשת בשבת ב 25/12 את בית”ר ירושלים למשחק גביע על הכרטיס היוקרתי לשמינית גמר גביע המדינה כזכור ביתר ירושלים נמצאת בליגת העל לנוער בעוד שא.ס.רמת אליהו נמצאת במרכז הטבלה בליגה השלישית לנוער עבור רמת אליהו זה רגע היסטורי מכיוון שמעולם קבוצת הנוער לא הייתה במעמד כל כך גבוה בשלב גביע…בדרך לביתר ירושלים עברה רמת אליהו 2 קבוצות מהליגה השניה קבוצה מליגה רביעית ועוד קבוצה מהליגה שלה דבר אשר נתן לה את הזכות להלחם מול ביתר ירושלים על הכרטיס היוקרתי לשמינית גמר גביע המדינה.

מאמן הקבוצה אביחי צברי: הבמה היא של השחקנים הם זכו בזה בזכות ,עבדנו קשה ועברנו דרך ארוכה גם בגביע וגם בליגה מגיע למועדון שלנו קצת נחת מקבוצת הנוער אנחנו בשלבי השרדות בליגה ועבורינו הגביע זה בונוס ענק על עבודה קשה של החבורה הזו שעושה עונה לא קלה בכלל אחרי הירידה מהליגה השניה עברנו תהליך שביגר אותנו למדנו המון למרות בירידת ליגה . לא נשמש תפאורה לבית”ר ירושלים ,אנחנו מתכוננים לשבוע הזה בצורה קצת אחרת בגלל המעמד המכבד …הבטחתי לשחקנים שלי שנבוא לשחק כדורגל פתוח ולא נסתגר נסתכל לבית”ר ירושלים בעיניים , יש כאילו שיגידו שזה חוצפה יש כאילו יגידו שאנחנו חולמים…אז כן אנחנו מאילו שחולמים ומאמינים שאפשר לשחק גם אחרת נגד הגדולות אני מאמין בשחקנים שלי ויודע מהם הם מסוגלים לתת ,קל זה בטוח לא יהיה אבל למרות הבדלי הרמות ניתן את הכל ונקווה שנצליח לעמוד במטרה.

אנחנו רוצים לייצג את עצמנו ואת המועדון בכבוד ולהראות שאנחנו לא קבוצה ליגה שלישית טיפוסית יש לנו חומר שחקנים טוב שמסוגל לעשות דברים טובים.

המועדון בניהולו של המשנה לראש העיר אסף דעבול סנדרה שריקי ויוסי טוביאק נותנים לנו שקט והרבה ביטחון שהדרך שלנו נכונה אני מקווה שנצליח להחזיר להם קצת נחת.

יוסף משאשא קפטן הקבוצה: אני נמצא במועדון הזה מגיל 10 בשבת יש לי אפשרות לתת למועדון שעשה בשבילי כל כך הרבה משהו קטן לפני שאני עוזב לבוגרים אני מקווה שנעמוד בשימה אנחנו החברה הבוגרים רוצים להחדיר לשחקנים שלנו הצעירים את הרוח של המועדון.

ירין דרעי: מאמין בקבוצה יש לנו קבוצה איכותית מאוד למרות שבליגה דברים לא מתחברים לנו כמו שרצינו אבל אני יודע שהקבוצה תבוא להוכיח שרמת אליהו זאת לא עוד קבוצה,
ושכולנו רוצים לנצח במיוחד בבמה כמו שנקבל בשבת.

השארת תגובה