ראש העיר רז קינסטליך: מחשב לילדים כיום הוא חלק בלתי נפרד מציוד החובה ולכן עיריית ראשון לציון תחלק 180 מחשבים ניידים למשפחות קשות יום

מאת: מיקי אלון.

עיריית ראשון לציון ומפעל הפיס יצאו בקול קורא, במסגרתו יחולקו 180 מחשבים ניידים למשפחות קשות יום בעיר. כזכור, בקיץ האחרון חילקה העירייה כאלף מחשבים ניידים על מנת לסייע בתקופת הקורונה. ראש העירייה, רז קינסטליך: “במצב שנוצר, מחשב הוא חלק בלתי נפרד מציוד החובה של תלמיד במערכת החינוך”.

המנהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון ממשיך לתמוך במשפחות עם קשיים כלכליים. במסגרת קול קורא יחולקו 180 מחשבים ניידים למשפחות קשות יום בתמיכת מפעל הפיס. המטרה היא לסייע למשפחות וילדיהם בזמן הלימודים ולהסתגל ללמידה הדיגיטלית. כזכור, בקיץ 2021 חילקה עיריית ראשון לציון כאלף מחשבים למשפחות על מנת לסייע להן בתקופת הקורונה.

צילום מהפרוייקט בשנה שעברה: מפעל הפיס.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אנחנו ממשיכים לדאוג לכל מי שצריך על מנת לצמצם פערים ולהכניס את הטכנולוגיה לתוך מוסדות החינוך. במצב הנוצר היום בשל נגיף הקורונה, אשר מאלץ לעיתים גם למידה מרחוק, עלינו לדאוג כי לא יהיה ילד או ילדה בעיר שלא יהיה לו מחשב כחלק מציוד החובה של תלמיד כיום במערכת החינוך”.

“מדובר ביוזמה מבורכת שנועדה לצמצם פערים ולעזור למשפחות קשות יום”, אמר מוטי עג’מי, סגן ומ”מ ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה. “השימוש של המחשבים בבתי הספר גדל ועלינו לדאוג כי כל הילדים בעיר יהיו מצוידים במחשב”.

להלן הקריטריונים להגשת הזכאות לקול קורא (יש לעמוד בכולם):
א. משפחה שאין בבעלותה מחשב;
ב. משפחה העומדת במבחן הכנסה לפי אחד מהסעיפים הבאים:
ב.1. משתכרת מקצבאות בלבד;
ב.2. משפחה אשר הכנסתה אינה עולה על 3,400 ₪ לנפש (לא כולל קצבת ילדים).

בבחינת הזכאות תינתן עדיפות למשפחה עם ההכנסה הנמוכה ביותר לנפש. בנוסף, קיימת אפשרות לחלוקת מחשב שני למשפחות בנות שלושה ילדים לפחות, כאשר שניים מהם לומדים במערכת החינוך (כיתות א’ עד י”ב) וזאת בתנאי שיישארו מחשבים.

על מנת להגיש את הבקשה יש להיכנס לאתר ולצרף אישורי הכנסות וריכוז יתרות וצילום תעודת זהות של מגיש הבקשה. ההרשמה לקול הקורא תסתיים ב-13.2 בשעה 12:00.
להרשמה לחצו כאן: https://bit.ly/3AI4C4V
לפרטים נוספים ניתן לפנות לורד מלכי במייל: VeredM@rishonlezion.muni.il

3 תגובות

  1. דמה אביטל הגב

    איך נרשמים

  2. דנה אביטל הגב

    איך נרשמים

  3. אנגיליקה הגב

    היי אני מילאתי את הטופס למחשב לילד שלי חודש שעבר והמייל שלי הוחלף זה המייל חדש ואני לא יודעת מה עם התשובה כי המייל שלי הוחלף איך אני יכולה לקבל תשובה תודה

השארת תגובה