מספר בתי ספר תיכוניים בראשון לציון הפתיעו בשבוע שעבר את עובדי התברואה והגינון בעיר

כיצד הפתיעו תלמידי בתי ספר בראשון לציון את עובדי התברואה והגינון?

מאת: מיקי אלון.

מספר בתי ספר תיכוניים בראשון לציון הפתיעו בשבוע שעבר את עובדי התברואה והגינון בעיר לרגל חג הפורים עם משלוחי מנות, ארוחת בוקר והופעות. ראש העירייה, רז קינסטליך: “בני הנוער שלנו שוב מוכיחים שהם חושבים על הזולת ומגלים ערכים חברותיים. אני גאה בכל אחד ואחת מהם ומהן”.

מספר בתי ספר בראשון לציון הפתיעו בשבוע שעבר את עובדי התברואה והגינון בעיריית ראשון לציון עם משלוחי מנות וארוחת בוקר חגיגית לרגל חג הפורים. לאורך השבוע האחרון התכוננו התלמידים וצוותי ההוראה בבתי הספר מקיף י’, מקיף י”ג ותיכון טומשין לקראת בואם של עובדי התברואה והגינון, שהתרגשו מהמחווה והודו לתלמידים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אני גאה בבני הנוער שלנו בעיר, ששוב מוכיחים שהם חושבים על הזולת ומגלים ערכים חברותיים שגרמו לי להתרגשות רבה. עובדי הגינון והתברואה בעירייה דואגים לכל אורך השנה לנראות העיר ולניקיונה, ואני בטוח שהם התרגשו מהמחווה ושהוסב להם אושר רב. אני מברך את כל העוסקים במלאכה, ומאחל לכולם חג פורים שמח”.

מ”מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר: “חג פורים הוא החג הכי שמח בשנה, ולכן החלטנו להגיע הבוקר לגנים על מנת לשמח ולהעלות חיוך על פני הילדים. נגיף הקורונה מנע מאיתנו בשנתיים האחרונות לקיים אירועים גדולים, והשנה אנחנו מפצים על כך – ובגדול. אני מאחלת לכולם חג פורים שמח ומלא באושר”.

קרן דנה, מחזיקת תיק איכות הסביבה: “אני שמחה שבתי הספר בעיר מטמיעים בתלמידים ערכים כמו ראיית הזולת והכרת תודה וטוב. מדובר במחווה צנועה, ערכית ומרגשת של בני הנוער שהזכירו לנו שאף אחד לא שקוף. תודה רבה למנהלות בתי הספר ולצוותי החינוך על שיתוף הפעולה והארגון של הפעילות המבורכת. חג פורים שמח לכולם!”.

בתיכון מקיף י’ הוכנו משלוחי מנות והוענקו תעודות לעובדי התברואה והגינון שתלמידי בית הספר חילקו. במקיף י”ג הכינו מופע וארוחת בוקר, וכן חילקו תעודות הוקרה ומשלוחי מנות. גם בתיכון טומשין הכינו ארוחת בוקר ומשלוחי מנות.

כזכור, לכל אורך השבוע עיריית ראשון לציון ארגנה אירועים רבים עבור בני הנוער והילדים לאחר שנתיים שבהן האירועים היו מצומצמים בגלל נגיף הקורונה.
בין היתר, התקיימו הפנינגים בשכונות, הופעות ללא תשלום עם שלל כוכבים, עמדות איפור והפעלות לילדים, פורימונים, הצגות ומסיבות.

השארת תגובה