ראשון לציון לובשת חג! בהובלת ראש עיריית ראשון לציון ומנכ”ל העירייה – מבצע “ביעור חמץ”בעיצומו: רחובות העיר נשטפו, מתקנים ציבוריים נצבעו ושודרגו מתקני מחזור

מאת: מיקי אלון.

עיריית ראשון לציון נערכת לקראת חג הפסח. בימים האחרונים החלה עיריית ראשון לציון במבצע “ביעור חמץ”, במסגרתו נשטפו הרחובות והמרכזים המסחריים בעיר, נשתלו שתילים חדשים ונצבעו סימוני דרך ומתקנים ציבוריים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “העיר ראשון לציון היא הבית של כולנו, ובהתאם לכך ולרוח החג החלטנו על ניקיון נוסף בעיר ושדרוג המרחבים הציבוריים.”

בימים האחרונים נשלמות ההכנות הסופיות לקראת חג הפסח, שיחול בסוף השבוע הקרוב. השנה, בנוסף להיערכות השנתית האינטנסיבית של מנהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון, הוחלט ע״י ראש העירייה -רז קינסטליך ומנכ״ל העירייה – דורון מילברג, לפתוח במבצע ״ביעור חמץ״ לשדרוג המרחבים הציבוריים. במסגרת המבצע, קורצפו מרכזים מסחריים בעיר ונשטפו רחובות העיר בעזרת מכונות השטיפה החדשות שנרכשו לאחרונה. כמו כן, בוצעו עבודות גינון ונשתלו שתילים חדשים, שודרגו מתקני מחזור, נצבעו סימוני דרך (מעברי חצייה, פסי האטה ועוד) ומתקנים ציבוריים (מעקות, ספסלים ואשפתונים).

ראש העירייה, רז קינסטליך: “כפי שכל בית ישראל נערך לחג הפסח, גם עיריית ראשון לציון מכינה את העיר ונערכת לחג. במהלך הימים האחרונים יצאנו למבצע ניקיון ושדרוג מקיף בכלל המרחבים הציבוריים ברחבי העיר. מהפכת הניקיון מורגשת בכל רחבי העיר ואני קורא לכולם לסייע לנו לשמור על ניקיון העיר היפה שלנו ומאחל חג שמח לכל בית ישראל”.

0

“חג הפסח הוא חג של התחדשות ופריחה מחודשת, ולכן החלטנו להיערך בהתאם”, מסר אבי חיים, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפע. “כחלק מההיערכות שלנו כעירייה פעלנו, יחד עם מנהל איכות הסביבה, לשדרוג ולשיפור המרחבים הציבוריים בעיר. שיתוף הפעולה בין כלל גורמי העירייה וחברי המועצה מניב תוצאות עבור התושבות והתושבים בעיר. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר”.

קרן דנה, מחזיקת תיק איכות הסביבה, הוסיפה: “עיריית ראשון לציון בעיצומה של מהפכת ניקיון, ואין מתאים מחג הפסח כדי לנקות את העיר כפי שאנחנו מנקים את הבתים שלנו. בימים האחרונים השלמנו את ההכנות שלנו לקראת חג הפסח עם ניקיונות העיר וצביעה ושדרוג של מתקנים ציבוריים על מנת שהתושבות והתושבים יחושו את הרגשת ההתחדשות והפריחה ברחבי עיר”.

לצד ההכנות לקראת החג, בעיריית ראשון לציון נערכים גם לחול המועד עצמו. במהלך ימי החג עיריית ראשון לציון תתגבר את עבודות הניקיון ופינוי האשפה. פינוי הגזם בחול המועד יהיה בימי ההוצאה הקבועים, כאשר בימי החג (15.4, 21-22.4) חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות.


עם צאת החג, במוצאי שבת (16.4), משאיות הזבל יפנו את פחי האשפה וכן יתבצע פינוי אשפה גם בצאת החג השני (מוצאי שבת, 23.4).

כזכור, לאחרונה נרכשו עוד 9 מכונות טאטוא ושטיפה כך שבסך הכל ישנן 27 מכונות ברחבי העיר. בנוסף, עיריית ראשון לציון התחילה בהפעלת שירות חדש של סיירות ניקיון ניידות ניידות שמספקות מענה לכל מפגע ניקיון ברחובות ובגינות הציבוריות החל מ-8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב במשך כל ימות השבוע. כל אלה מצטרפים לפתיחת שירות וואטסאפ ייעודי למפגעי הניקיון, שירות ה-קקנוע שאוסף את צואת הכלבים בעיר, החלפת קבלני ניקיון ותוספת בסך 25 מיליון ₪ לתחום הניקיון בתקציב של שנת 2022.

השארת תגובה