עיריית ראשון לציון שוב מתגייסת למען העסקים המקומיים עם חוברת הטבות לתושבי העיר לרגל חג הפסח

מאת: מיקי אלון.

חג הפסח מתקרב, ובעיריית ראשון לציון יצאו עם שורת הטבות לתושבי העיר שתעודד רכישת מוצרים בעסקים מקומיים. צעד זה מצטרף לשורת צעדים שנקטה העירייה בעבר לטובת העסקים המקומיים. ראש העירייה, רז קינסטליך: “העסקים המקומיים הם מנוע הצמיחה של העיר, ואנחנו ממשיכים לסייע להם גם כעת”.

ההכנות לחג הפסח כרוכות לרוב בניקיונות ובלא מעט קניות. בעיריית ראשון לציון החליטו להתגייס לטובת התושבות והתושבים בעיר, ולטובת העסקים המקומיים והוציאו חוברת הטבות, שתעודד רכישת מוצרים ושירותים בחנויות מקומיות.
בין ההטבות המוצעות מוצרי מזון, טקסטיל, לימודים והעשרה, רהיטים, תחום הספורט ושעות פנאי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “כפי שאמרתי בעבר, העסקים המקומיים הם הלב הפועם של העיר ומנוע הצמיחה שלה. במהלך תקופה הקורונה לא מעט מאותם העסקים חוו קשיים רבים, וכפי שנרתמנו לסייע להם בעבר כך אנחנו עושים גם כיום. לקראת חג הפסח יצאנו בחוברת הטבות לתושבות ולתושבי העיר, ואני מזמין את כל התושבים לעשות את הקניות לחג בעסקים המקומיים”.

כזכור, זאת לא הפעם הראשונה בה עיריית ראשון לציון מתגייסת לטובת העסקים המקומיים. במהלך תקופה הקורונה עיריית ראשון יזמה העירייה את שבוע העסקים, שבו פורסמו באתר העירייה הטבות ומבצעים של בעלי העסקים. בנוסף, סיירת דיגיטלית של בני נוער עברה בין בתי עסק וסייעה להם להקים דפי פייסבוק ואינסטגרם לעסק על מנת לאפשר להם להתרחב במכירה ברשת. עיריית ראשון לציון אף רכשה לעובדיה תווי קנייה מעסקים מקומיים, והמרכז העירוני לעסקים ראשל”צ מציע שירותי ייעוץ וליווי הכולל מגוון פתרונות לעסקים לתקופת המשבר.

חוברת ההטבות המלאה: https://bit.ly/3jslEfo

השארת תגובה