יפית הדסה בנין, המלאכית, מלווה ילדים חולי סרטן ויחד עם מנהלי “פורום תושבי ראשון לציון” בפייסבוק הצליחו להגשים את בקשתו

יפית הדסה בנין, המלאכית, מלווה ילדים חולי סרטן ויחד עם מנהלי “פורום תושבי ראשון לציון” בפייסבוק הצליחו להגשים את בקשתו

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

המלאכית יפית הדסה בנין מקדישה את חייה להגשמת חלומות ועזרה לילדים חולי סרטן שנמצאים במצב קשה ומצליחה להעלות חיוכים על פניהם . השבוע תושבי ראשון לציון שיתפו פעולה עם קריאתה של יפית לעזרה…קראו בכתבה.

מלווה ילדים חולי סרטן יפית הדסה בנין. צילום:פרטי

יפית לא הגיע במקרה להחלטה שעליה להקדיש את חייה למען הילדים חולי הסרטן והיא מספרת לנו:
” שמי יפית הדסה בנין בת 44 נשואה לבן זוגי יניב סמדג’ה , אני מלווה ילדים חולי סרטן כבר למעלה מ-11 שנה במסירות ,אהבה רבה ומודה על כך כל יום בו אני מתעוררת עם אנרגיות חיוביות ובריאות ,כל יום כזה ,הוא יום שקיבלתי במתנה.

כשחליתי במחלה הארורה הייתי צעירה רק בת 21 ובהריון מתקדם , את הילדה ילדתי בשבוע ה-26 והרופאים אמרו לי שהיא לא תשרוד .  החיים שלי התהפכו! ביום אחד הפכתי מבחורה צעירה, אמא בריאה, לאישה חולה ושבורה נפשית.

במהלך השנים והתמודדות שלי מול המחלה הייתי מדברת הרבה , הרבה שיחות עם אלוהים והבטחתי לו ולעצמי שאם הוא ייתן לי את חיי הבריאים בחזרה אני אעבוד את השם במעשים טובים וגמילות חסדים מכל הלב ,באהבה עמוקה והאמנתי שזה יכול לקרות  ואכן זה קרה ! ניצחתי את המחלה ! והיום מהמקום החשוך שלי אני עושה אור.

אני תמיד מסתכלת ובוחנת מה היה עושה לי טוב ומה היה חסר לי בתקופת המחלה ומיישמת זאת עבור הילדים החולים שלא ייחסר להם דבר ותמיד מחבקת ,תומכת ומחזקת כדי שיהיה להם כוח להילחם במחלה.
אני יודעת שניצחתי את הקושי כדי לעשות טוב ולהיות שליחה טובה לילדים האלו , כל שקל שמגיע מאנשים טובים מיועד למטרה וקבלה של עוד חיוך מהילדים .

בשנים האחרונות אני נעזרת ומפרסמת בקבוצה הענקית שמונה יותר מ- 100,000 חברים ונקראת: “פורום תושבי ראשון לציון” בפייסבוק ומנהליה מיקי, אורי ונועם אלון תמיד נותנים יד חופשית ועוזרים לפרסם ולהפיץ את בקשתי לתרומות ועזרה לילדים כששם מתגלים פניהם היפות של תושבי העיר ראשון לציון שפותחים את ליבם וכיסם לעזור.

לפני מספר ימים הגיעה אליי שיחת טלפון מהורים לילד חולה בן 11 שסיפרו לי בכאב שהמחלה סופנית ואין כבר אפשרויות טיפול בבית החולים ולכן הוא מועבר לביתו לטיפול שנקרא: “הוספיס ביתי” שם יחיה לפחות בנוחות וללא טיפולים מכאיבים את ימיו האחרונים.

ההורים שאלו אותי אם אני יכולה לשמח את הילד ושאלתי מיד מה הוא רוצה?  אוהב? ההורים אמרו מייד את הזמרים ישי ריבו וחנן בן ארי . התחלתי לפרסם , פירסמתי פוסט ב”פורום תושבי ראשון לציון”ולאחר כשעתיים מאותו רגע הפרסום הודיע לי הזמר עם הנשמה הענקית ישי ריבו שיגיע מיידית לילד החולה.  הוא הגיע והיה איתו ועם חברים מעל לשעה שר לו ולא היה אחד בחדר שלא הזיל דמעה ,היה מרגש , גם הזמר חנן בן ארי שלא יכול היה להגיע בגלל התחייבויות אחרות הכין צילם וידאו ושר לו מספר שירים מפרי עטו.

הפוסט שפורסם בפורום תושבי ראשון לציון
הזמר ישי ריבו. צילום: פרטי

אין לי מילים ותודות לכל אותם אנשים טובים ששיתפו ועזרו לי כמובן הקבוצה של תושבי ראשון לציון להגיע לזמרים המכובדים הללו ואני מתפללת ומקווה שהפרויקט הבא שלי יהיה ויתקיים ,טיול כייף לדיסנילנד עבור 25 ילדים שנמצאים במצב קשה וחולמים קצת על שינוי בשגרת הבדיקות ,התרופות והכאבים.”

הזמר ישי ריבו. צילום: פרטי
ישי ריבו מופיע בפני הילד החולה צילום: פרטי
פוסט מתוך קבוצת פורום תושבי ראשון לציון

אם אתם רוצים לקחת חלק בהגשמת החלום של יפית או בכלל לנסות להגשים חלומות קטנים ולסייע לילדים חולי סרטן לחייך קצת הנכם מוזמנים לתרום ותודה מראש:
תרומות דרך ביט: 0523411169
או דרך הבנק: בנק לאומי סניף 922 חשבון 7451257 על שם: “החיוך שלהם בידיים שלנו”.

השארת תגובה