מוטי עג’מי סגן ראש העיר ערך סיור תיירותי מעניין בעיר כאות הערכה לחברי מועדון רוטרי ראשון לציון

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

חבריי מועדון רוטרי ראשון לציון יצאו לסיור תיירותי בעיר עם מר מוטי עג’מי מ”מ וסגן רה”ע מחזיק תיק הרווחה שיזם יחד עם חבר המועצה ומחזיק תיק התיירות מיכאל רייף את הסיור כאות הערכה על פעילותם הרבה למען הקהילה בעיר.

חברי מועדון רוטרי יחד עם סגן ראש העיר מוטי עג’מי. צילום:מועדון רוטרי

מספרת לנו על יום הכייף נשיאת מועדון רוטרי אורנה מיכוביץ:

“התכנסנו במוזיאון הבאר לכיבוד והדרכה במקום, משם המשכנו באוטובוס שלקח אותנו לסיור בשכונות החדשות במזרח העיר שנבנות ומתפתחות בקצב מהיר.

חברי מועדון רוטרי עם סגן ראש העיר מוטי עג’מי משקיפים על אגם הסופרלנד. צילום:מועדון רוטרי

המשכנו לסיור בגן בעברית המדהים. בהמשך עברנו למערב העיר , סיור באגם הנקיק, ביקור ב”מתחם ה-1000 במרכז המבקרים, בהחלט שכונה ומרכז עסקים שנוכל להתפאר בו.

אגם הנקיק. צילום: מועדון רוטרי.

על דק אגם הסופרלנד. צילום:מועדון רוטרי

סיימנו את הסיור באגם הסופרלנד. חברי מועדון רוטרי ראשל”צ ובית דגן מודים למארגני הסיור המוצלח, המהנה והמאורגן למופת.

פינות הישיבה היפות באגם הסופרלנד. צילום:מועדון רוטרי.
אגם הסופרלנד. צילום:מועדון רוטרי.

תודות ל- מר מוטי עג”מי סגן רה”ע , מר מיכאל רייף מחזיק תיק התיירות, דיאנה מנהלת הסיור , הדר צוברי יד ימינו של מוטי עג’מי , רחלה בטיטו שדאגה לנו לכיבוד, המדריך צביקה קמיל שליווה אותנו ונילי ערבה שהדריכה . צירפנו לטיול שלנו בכייף ובשמחה את חברנו מועדון רוטרי בית דגן. לסיום אנו שמחים לראות כי העיר שלנו מתפתחת בקצב מהיר מאוד תוך אחריות של הנהלת העיר.”

חברות המועדון. צילום:מועדון רוטרי

קצת על המועדון: “ראשונים בעשייה” הינו מועדון רוטרי של העיר ראשון לציון, בין כ- 60 בישראל ובקרב כמעל 30,000 מועדונים ברחבי העולם. משימתם היא לקדם את צרכי הקהילה המקומית והארצית באמצעות פעילויות סיוע ומיזמים משותפים.

חברות המועדון. צילום:מועדון רוטרי

ארגון רוטרי – הוא ארגון עולמי א-פוליטי של אנשי עסקים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם, המאוגדים במועדונים חברתיים, ללא הבדל דת, לאום, גזע או מין, המקיימים פעילות הומניטרית בקהילה ובעולם.

נשיאת המועדון אורנה מיכוביץ מודה לסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה מוטי עג’מי.
צילום:מועדון רוטרי

חברי רוטרי בכ-200 מדינות בעולם בכלל, ובישראל ובראשל”צ בפרט, הינם מתנדבים בעלי מקצוע, מנהלים, אנשי עסקים, מנהיגים מובילים התורמים מניסיונם וכספם במטרה להיטיב עם הקהילה המקומית.

השארת תגובה