ביקור פתע במחלקה הוטרינרית ראשל”צ עם חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן בנוכחות ראש העיר רז קינסטליך ,היועצת לענייני בע”ח איריס חזן וסגן ראש העיר איתי מתיתיהו

היום בשעה 11:00 בבוקר התקיים ביקור פתע במחלקה הוטרינרית בראשון לציון עם חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) ובנוכחות ראש העיר רז קינסטליך שהגיע יחד עם יועצתו איריס חזן וסגן ראש העיר איתי מתיתיהו.

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

רז קינסטליך ראשון לציון
בצילום משמאל לימין: דר’ תומר נסימיאן, יועצת ראש העיר איריס חזן, ס. ראש העיר איתי מתיתיהו, ח”כ יסמין פרידמן, ראש העיר רז קינסטליך, מנהל המחלקה הוטרינרית דר’ יהונתן אבן צור, דר’ רפאל וטורי, שי לי יו”ר מטה יש עתיד.

תגובת יועצת ראש העיר איריס חזן לענייני בע”ח:

“הביקור היה מוצלח להמשך שיתוף פעולה פורה בין הרשות המקומית לממשלה. כיועצת ראש העיר לבע”ח זומנתי לפגישה מלשכתו של ראש העיר וכולי תקווה שהנושא שראש העיר העלה בפני חברת הכנסת סאקס פרידמן בדבר איבזור לחדרי ניתוח ברשויות המקומיות יצא לפועל ונקבל סיוע ממשלתי. שמחנו לארח את חברת הכנסת ונשמח שתגיע בהמשך לביקורים נוספים לשיתוף פעולה, ראשון לציון עברה שינוי משמעותי בתחום הוטרינרי מאז שנכנס ראש העיר רז קינסטליך לתפקידו ואני מברכת על כך.

רז קינסטליך ראשון לציון

תגובת חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן:

“שמחתי מאוד לבקר במחלקה הוטרינרית של ראשון לציון, שמחתי לראות שיש שם צוותים מקצועיים, עם הרבה אהבה וחמלה כלפי בעלי החיים. באותה הזדמנות אני רוצה לשבח את העירייה על הפעילויות יוצאות הדופן שהיא מקיימת למען בעלי החיים, כמו סבסוד טיפולים ווטרינרים לבעלי חיים המצוים בידי אנשים המטופלים במחלקת הרווחה בעיר. אני מודה לראש העיר רז קינסטליך ויועצתו איריס חזן, ולסגן ראש העיר איתי מתיתיהו על האירוח, אעמוד לרשותם ככל שיצטרכו”.

חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן (יש עתיד) הגיעה לביקור במחלקה הווטרינרית של ראשון לציון.

תגובת סגן ראש העיר איתי מתיתיהו:

“השירות הוטרינרי העירוני בראשון לציון הינו מהמתקדמים ביותר בארץ. אני מודה ליסמין סאקס פרידמן חברת הכנסת על הביקור, יסמין הינה יו”ר השדולה למען רווחת בעלי החיים בכנסת, וניכר כי התרשמה לטובה מהטיפול המקצועי. רה”ע העלה בפניה את הצורך לסיוע ממשלתי לאיבזור חדרי ניתוח וטרינריים ברשויות בכל הארץ.

תודה רבה לרה”ע, ליהונתן אבן צור הוטרינר העירוני ולצוות המקצועי על האירוח, לשי לי שאשא ראש מטה יש עתיד ראשון לציון ולאיריס חזן יועצת ראש העיר לענייני בע”ח. נמשיך לחזק את הקשר בין הרשות לממשלה למען עתיד העיר”

השארת תגובה