חגיגות חודש הגאווה במכללה למנהל בראשון לציון!

אגודת הסטודנטים ציינה את שבוע הגאווה 2022 בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למנהל! החגיגות נפתחו במופע מטורף של סוזי בום והמשיכו עם קרנבל מוסיקלי משגע, DJ MikelM וJOEZI ביחד עם כיבוד קל, ארטיקים, דגלי גאווה שהתנופפו בקמפוס וים מצב רוח!

כל זאת במטרה להרים ולעודד את הסטודנטים ואת הקהילה הגאה במכללה!

חגיגות חודש הגאווה במכללה למנהל בראשון לציון
צילום: המכללה למנהל

חגיגות חודש הגאווה במכללה למנהל בראשון לציון ביוזמת אגודת הסטודנטים.ות הן מסורת מזה שנים. ‘חשוב לנו מאוד לדאוג לרווחת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, באשר הן, בכלל המישורים, גם בפן האקדמי וגם בפן החברתי, ללא קשר להעדפות פוליטיות או מיניות למיניהן. בשבילנו- אהבה זה אהבה! אנחנו כאן אך ורק למען הסטודנטים והסטודנטיות, תמיד.'” אמר נציג האגודה

חגיגות חודש הגאווה במכללה למנהל בראשון לציון
צילום: המכללה למנהל

מהמכללה נמסר כי ״אנחנו במכללה מחנכים את הסטודנטים שלנו לשוויון, פלורליזם, ורב גוניות. כחלק מכך אנחנו שמחים וגאים לתת ייצוג ולחגוג את החודש החשוב הזה ואת הקהילה הגאה שלנו במכללה״.

לפרטים נוספים -0523833965

אודות המחבר

מיקי אלון

מיקי אלון- איש ציבור, פעיל חברתי, יו"ר יחד למען החייל ראשון לציון ,מעל 20 שנה כיו"ר הנהגות ההורים בבתי ספר בעיר, שנים רבות בהנהגה העירונית מתוכם 4 שנים כיו"ר עירוני וחבר בהנהגת ההורים הארצית, ניהול וכתיבה בפורומים עירוניים באתר העירייה בתקופתו של מאיר ניצן ודב צור, כיום רז קינסטליך ראש העירייה. מיקי מנהל האתר מקומון ראשון ומנהל את הפורום הגדול ביותר בעיר "פורום תושבי ראשון לציון" בפייסבוק ובו כ-100,000 חברים, חבר הנהלת בית החייל המשוחרר ועוד...כל הפעילויות בהתנדבות מלאה.

השארת תגובה