מתחם המשרדים המפואר והחדש בראשון לציון יאוכלס בקרוב!

מתחם המשרדים והמסחר החדש של קבוצת שפונדר פדלון הממוקם בראשון לציון יאוכלס בקרוב. בין הרוכשים, חברת אמריקן לייזר אשר רכשה חצי קומה בשטח של כ 768 מ”ר, חברת SPD – חברת אחסון האתרים הגדולה בארץ רכשה כ500 מ”ר, פלנר’ס מבית סוכנות ביטוח “פרופיט” רכשו 225 מ”ר למשרדים ולהשקעה וחברת יבוא היין “אנטוקה” מבית חינאווי רכשה כ 200 מ”ר למשרדי ההנהלה.

מתחם המשרדים המפואר והחדש בראשון לציון יאוכלס בקרוב! - מקומון ראשון

מחירי המשרדים שהקבוצה שיווקה למכירה בפרויקט בגימור מלא, עמדו בתחילת השיווק בשנת 2019 על כ-12,700 ₪ למ”ר – ומאז חלה עלייה של כ 40% במחירים בתוך שלוש שנים כאשר שיא המחירים במהלך תקופת השיווק הגיע  לכ-17,700 ₪  למ”ר.

בניגוד למקובל בשוק לרוב המשרדים ישווקו ברמת מעטפת בלבד, בפרויקט היוקרתי ‘גיגיס’ של קבוצת שפונדר פדלון, נמכרו המשרדים ברמת גמר מלא, אחיד ואיכותי בהתאמה אישית לכל לקוח וכן בגדלים מכ- 25 מ”ר ועד כ-150 מ”ר, בהתאם למודל המיני -מקסי של החברה, המאפשר למשקיעי הקצה בסקטור המשרדים העצמאי לרכוש בהון עצמי מינימלי נדרש ולקבל מוצר מוגמר עד הפרט האחרון. נוסף על כך הלקוחות נהנים משטחים משותפים שתוכננו גם הם עד הפרט האחרון – לדוגמא חדרי הישיבות המאובזרים אשר מוקמו בכל הקומות.

מתחם המשרדים המפואר והחדש בראשון לציון יאוכלס בקרוב! - מקומון ראשון

קבוצת נת”מ המתמחה בנדל”ן עסקי:

מחירי המשרדים בראשון לציון נמצאים בשיאם. אור בן צבי קליין, סמנכ”ל נת”מ אומר כי “בשנתיים האחרונות העולם עבר מצד אחד לעבודה היברידית אך מצד שני הנדל”ן הרפואי פרח והכניס רוח חדשה לשוק המשרדים וכולם בהדרגה חזרו לעבוד גם מהמשרד. מחירי המשרדים חזרו לעלות והיום הם בשיא  וכך גם הביקושים, בעיקר בגוש דן ובסביבת תחנות רכבת ישראל והרכבת הקלה. בעלי המשרדים הקטנים או המשקיעים חזרו בהדרגה לראות שוב תשואות גדולות  ולאורך מרחק הזמן הם עשו בוננזה נדלנ”ית יוצאת דופן. הסביבה העסקית, הייתה חסרה להרבה אנשים, קולגות , פגישות המסדרון ושגרת העבודה המשרדית. את ההשפעה של תקופת השהות הארוכה בבית  אפשר לראות גם בעליית מחירי המשרדים. אנו רואים בשנה האחרונה גם עליה בביקושים למשרדים קטנים”.

מתחם המשרדים המפואר והחדש בראשון לציון יאוכלס בקרוב! - מקומון ראשון

ארז שפונדר מבעלי קבוצת שפונדר – פדלון:

“אנחנו נמצאים בשלבי סיום השיווק בפרויקט אשר הוכיח את עצמו כאשר החברות הגדולות במשק הגיעו והצביעו ברגליים. יש צמא בשוק למשרדים בגמר מלא, אנשים מבקשים להיכנס למשרד מוכן ולהימנע מעבודה במתחמים בהם בשנים הראשונות מרגישים כמו אתר בניה. אנחנו שמחים לראות כי אזור התעשייה במערב ראשון לציון הוא סיפור הצלחה בכלל ופרויקט גיגיס בפרט שכן הוא מושך אליו בעלי מקצועות חופשיים איכותיים וכן חברות מוכרות מתחום ההייטק, התעשייה ומוצרי הצריכה וכן משקיעים המזהים את הפוטנציאל של האזור ורוצים להנות מעבודה במשרד במתחם חדש יותר ובגימור מלא. במקביל להקמת פרויקט גיגיס הקמנו גם קומפלקס עסקים ומסחר במתחם פולג בנתניה ומקדמים בימים אלה מגעים מתקדמים לרכישת זכויות למשרדים בבת ים ובמקביל מקדמת גם קבלת היתרים בקרקעות שבבעלותנו”.

את המתחם תכנן אדריכל דוד בכר ולאי טולדו ואת תכנון הפנים בבניין המשרדים של קבוצת פדלון שפונדר ביצעו אדריכל משה חכמון ומעצב הפנים אושיר אסבן אשר תכננו לקבוצה בניין נוסף של משרדים ומסחר שאוכלס בימים אלה במתחם פולג בנתניה. את הקבוצה ייצגו עו”ד אורן אברהם ממשרד קובי אורן, ועו”ד ליאור לנדאו ממשרד שרמן-לנדאו.

השארת תגובה