שלושה בתי ספר מראשון לציון זכו בפרס הצטיינות בתחום החינוך הגופני!

ביום רביעי האחרון (15.6) נערך טקס פרסי הצטיינות בתחום החינוך הגופני של מחוז מרכז במשרד החינוך. שלושה בתי ספר מראשון לציון זכו בפרס – ב”יס מישור הנוף, מקיף ז’ רביבים וביה”ס ארזים לחינוך מיוחד. ראש העירייה, רז קינסטליך: “ראשון לציון היא עיר שמעודדת פעילות גופנית ואורח חיים בריא, מברך את צוותי החינוך על הזכייה בפרס”.

צילום: דוברות עיריית ראשל”צ

אחרי הזכייה בפרס החינוך הארצי, שלושה בתי ספר מראשון לציון זכו ביום רביעי האחרון בפרס הצטיינות בתחום החינוך הגופני – בית הספר היסודי מישור הנוף (צוות המורים – יפעת ברלינסקי סופר, רותי חרמץ), מקיף ז’ רביבים (צוות המורים – דניאלה אלון, אהרון כהן, שי זבלוצקי, שני לנדאו, ושרון ג’רבי) ובית הספר ארזים לחינוך מיוחד (צוות המורים – מירי שרעבני-עבדי, רותם ברוך, אינה צימרמן, שחר ולרו).

בנוסף, המורה פנינה יפת, מבית הספר עין הקורא, זכתה בפרס מורה מצטיינת בתחום החינוך הגופני. בתחום הפרס המוסדי זכו, כאמור, שלושה בתי ספר מראשון לציון מתוך חמישה פרסים שחולקו סך הכל.

צילום: דוברות עיריית ראשל”צ

במעמד טקס הענקת ההוקרה, בו גם נכחה אטי אדר ראש מינהל חינוך בעיריית ראשון לציון, שיבחו את בתי הספר מהעיר על פיתוח וקידום יוזמות להעלאת המודעות והקניית הרגלים מקדמי בריאות, שילוב תחומי הדעת השונים והלמידה המשותפת לקידום אורח חיים בריא ופעיל, העמדת החינוך הגופני במרכז העשייה בביה”ס, השתתפות משמעותית באירועי ספורט עירוניים, מחוזיים וארציים ועוד. בית הספר ארזים לחינוך מיוחד זכה בפרס לאור שילוב עולם החינוך הגופני והספורט בחיי היום-יום בביה”ס, הובלת אירועי ספורט בביה”ס ויישום תכנית לקידום הרגלי אורח חיים בריא.

הפרס מוענק אחת לשלוש שנים על ידי משרד החינוך ומוענק כהערכה לבתי ספר בקטגוריית הפרס המוסדי ופרס אישי למורים מצטיינים בתחום החינוך הגופני התורמים לקידום הוראת החינוך הגופני והספורט. בשיקולי הענקת הפרס הובאו בחשבון גם תפקוד המורה ובית הספר בזמן משבר הקורונה.

הפרס המוסדי מוענק לבית הספר המפעיל יוזמות מקצועיות וחינוכיות לקידום מצוינות בחינוך גופני ובספורט, פועל למימוש הערכים “אורח חיים פעיל ובריא” ו-“הגינות בספורט”, ודואג לשלב את ההורים ואת הקהילה בפעילויות ספורט שונות. הפרס האישי מוענק למורים לחינוך גופני במערכת החינוך העושים מעבר לנדרש מתוקף תפקידם: מטפחים מצוינות בקרב תלמידיהם, יוזמים פעילויות ייחודיות בתחום החינוך הגופני והספורט, מעודדים את תלמידיהם לפעילות גופנית בזמנם הפנוי בבית הספר ומחוצה לו, מדגישים למידה משמעותית ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך:

“ראשון לציון ממשיכה לגרוף פרסים בתחום החינוך. אחרי הזכייה בפרס החינוך הארצי, התרגשתי לקבל את הבשורה על זכייתם של שלושה בתי ספר מהעיר בפרס החינוך הגופני של משרד החינוך. ראשון לציון היא עיר שמעודדת פעילות גופנית, ואנחנו מנחילים את זה כבר בשלב מוקדם כדי להשריש את החשיבות של אורח חיים בריא. הפרס שם דגש על עבודת הקודש של צוותי החינוך במהלך תקופת הקורונה, שהייתה מאתגרת לכולם ובייחוד בתחום החינוך הגופני. אני רוצה לברך את צוותי החינוך על הזכייה בפרס ועל העבודה יוצאת הדופן לכל אורך השנה”.

סגנית ומ”מ מקום ראש העירייה, ליאל אבן זהר, מסרה:

“צוותי החינוך הגופני בראשון לציון מנחילים לילדים בעיר את חשיבות הספורט ואת התרומה שלו לכל תחומי החיים. עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה קידום פעילויות ספורטיביות כבר מגיל מוקדם על מנת לעודד אורח חיים בריא. אנחנו רואים שההשקעה בספורט מגיל צעיר מסייעת לגדל אלופות ואלופים. אני בטוחה כי ההשקעה הרבה של צוותי החינוך הגופני בבתי הספר תניב פירות בעתיד הקרוב, ואני מברכת את כל צוותי החינוך על העשייה הנהדרת שלהם לכל אורך ימות השנה”.

אטי אדר, ראשת מינהל החינוך:

“עשייתם של צוותי החינוך הגופני בבתי הספר במהלך השנה כולה הינה מעוררת השראה ומקדמת את המודעות החיובית של התלמידים כלפי תחום הספורט והשמירה על אורח חיים בריא. נכחתי בטקס הענקת הפרסים והתרגשתי מאוד לעלות לבמה יחד עם צוותי המורים לחינוך גופני. יישר כוח על העשייה”.

השארת תגובה