משפיען הרשת הבינלאומי מראשון לציון נקלע לטירוף המיניונים בסינמה סיטי

אביתר עוזרי בן 24 תושב ראשון לציון – משפיען רשת ברמה בינלאומית עם 12 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות: טיקטוק, אינסטגרם פייסבוק ועוד.

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

משפיען הרשת אביתר עוזרי – צילום: מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי

בני נוער רבים המתינו יותר משנתיים לסרט “מיניונים 2” ועם הגעת הסרט לקולנוע, בהשראת טרנד טיקטוק עולמי, כ-500 נערים ונערות הגיעו לסינמה סיטי בראשון לציון, חלקם הגיעו בחליפות וחלקם הגיעו עם כוונה לקלקל את המעמד ולנסות לחכות את הטרנד מחו”ל והוא לשיר באמצע הסרט, לערוך קרבות פופקורן ושתייה, וכמובן כמו תמיד ההידרדרות הייתה מהירה והנערים החלו לעקור כסאות באולמות, הרימו את הפסלים והעיפו אותם לכל עבר.

אנחנו רוצים לציין את הצד החיובי בהגעתו של אושיית הרשת אביתר עוזרי למקום תוך שיתוף פעולה עם הקהל שמרביתו נערים והסכים להצטלם איתם ולהעלות חיוך על פניהם. נציין כי הגעתו למקום הייתה במקרה ואיזנה את ההתפרעויות במקום.

אביתר עם המעריצים בסינמה סיטי ראשון לציון – צילום: פרטי
אביתר מצטלם וחותם למעריציו הרבים בסינמה סיטי ראשון לציון – צילום: פרטי

אביתר עוזרי והכלבה ניקי כבשו את הרשתות החברתיות בשנה האחרונה:

אביתר מתגורר בבית משפחתו בראשון לציון כאשר אמו קלודין עוזרי היא פעילה חברתית ומגשרת ידועה בעיר, יחד עם בת זוגתו, הכלבה העצבנית והמפורסמת ניקי, יחד עם עוד 4 צ’יוואוות נוספות. אביתר וניקי מופיעים יחד בטיקטוק ואינסטגרם וכובשים את כל הצופים ברחבי העולם, הצופים התמכרו לכלבה העצבנית במיוחד וכל סרטון כזה זוכה למיליוני צפיות.

אביתר עוזרי נרתם בשת”פ ללא קבלת תמורה בקמפיין נגד תופעת החרמות

רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון:

” בוודאי שמתם לב כי בשבועיים האחרונים נתלו ברחבי העיר שלטי חוצות נגד תופעת החרמות, כאשר הסלוגן שמוביל את הקמפיין הוא “חרם זו צלקת”. בחרנו באביתר עוזרי, צעיר תושב העיר, כוכב רשת ומוביל דעת קהל בקרב ילדים ונוער ברחבי הארץ, להוביל את הקמפיין שפונה למבוגרים וצעירים כאחד.

אביתר המקסים, איתו נפגשתי בשבוע שעבר, נרתם מיידית לקמפיין החשוב הזה אשר נותן רוח גבית למערכת החינוך המובילה את המאבק החשוב בחרמות. ביחד, כולנו אומרים לא עוד לתופעת החרמות!

אני רוצה לקוות שבזכות הפעולות שאנו עושים נגד התופעה יחד עם הקמפיין, נצליח לעזור לנער או נערה, ילד או ילדה שחווים כרגע חרם. ואליכם הורים יקרים יש לי רק בקשה אחת – אל תעמדו מנגד. תשאלו ותתעקשו עם הילדים שלכם לקבל את האחר. תחשבו על הנפש שלהם ואל תתנו לזה יד. “

אביתר עוזרי יחד עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך – צילום: דוברות עיריית ראשל”צ
צילום: דוברות עיריית ראשל”צ

השארת תגובה