המלאכיות מירב ביביש גינת ורוחמה תמר מתנדבות רוב ימות השנה כבר שנים רבות מבקשות את עזרתכם בפרוייקט הנוכחי

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון

אין מספיק מילים כדי לספר על פעילותן של בנות צוות הלב הרחב מירב ביביש גינת ורוחמה תמר למען הקהילה הנזקקת בשכונות ראשון לציון וזאת כמעט 365 ימים בשנה וגם בזמן עיסוקיהן האחרים משפחה ,בית ופרנסה הן לא מפסיקות לתכנן תמיד את הפרוייקט הבא למען משפחות נזקקות ,חיילים, יחידנים ועוד.

מימין המלאכית מירב ביביש גינת עם חברתה המלאכית רוחמה תמר. צילום:פרטי.

את פעילותן החלו לפני כ-15 שנה כיו”ריות בהנהגות הורים בבתי ספר שונים בעיר כאשר פעילות זו נמשכת עד עצם היום הזה, במקביל פעילות במועצת ההורים העירונית וגם כנבחרות בהנהגת ההורים העירונית שם הם מייצגות את הורי העיר מול הרשות המקומית תוך שמירה על זכויות התלמידים והוריהם וסביבת בתי הספר טובה ונעימה, כבר בבתי הספר דאגו לאוכלוסייה הנזקקת של משפחות בתוך בתי הספר שלהן וגם מבצעים שונים יחד עם הנהלת בית הספר לאוכלוסיות שונות, קשישים, ניצולי שואה ובכלל מי שבמצוקה.

המלאכיות מירב ורוחמה עם חבריהם הקרובים במועצת ובועד ההורים העירוני ראשון לציון רוני עקירב,מיקי אלון,אבי צרף,רנית הרגס ואסתי גילה.

במשך השנים ביצעו פרוייקטים רבים כחברות במעגל נשים טנג’נט ראשון לציון אליו הצטרפו ומירב אף היתה היו”רית במשך כשנה, גם פרוייקטים ממוקדים הן ביצעו לטובת משפחה או רכישה של פריט נדרש.

גם לועד למען החייל /יחד למען החייל ראשון לציון בהובלתו של מיקי אלון היו”ר הן הצטרפו ודאגו לתרומות גדולות מבתי ספר בעיר ובכל מבצעי צה”ל האחרונים העמותה שלחה לחיילים בחזית , גם ללוחמי כיפת ברזל חבילות ומוצרים שונים להן נזקקו.

כל החברים של יחד למען החייל ראשון לציון בהקפצה לפינוק לוחמי כיפת ברזל בשטח בזמן שנפלו טילים שנורו מעזה

ועכשיו הן פונות לתושבי העיר בפרוייקט הקיץ הקבוע שלהן איסוף ציוד לבית הספר עבור משפחות שידיהם אינם משגת. מירב ביביש גינת ורוחמה תמר:  ” מה אתם עושים עם התיקים והציוד? אנו מבקשות אותם לתרומה. כל תרומה תגיע ליעדה, יש הרבה שזקוקים לזה !!! חברים ואנשי ראשון היקרים יצאנו לחופש ,רגע לפני שזורקים את הציוד לפח יש אנשים שישמחו לקבלו .אל תזרקו !!!  אפשר לתרום🌷 אנו מתארגנים לאיסוף ולרכישת מוצרים לבית הספר לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת, לקראת השנה החדשה שבפתח. כל תרומה  שנגייס תשמח ילד. לתרומת ציוד חזרה לבי״ס: ילקוטי בי”ס, קלמרים, מחברות, עטים, עפרונות, טושים, צבעים, סרגלים, מחקים, מחדדים וכל ציוד שנדרש לבית הספר.
צרו עימנו קשר:
0522222501 -מירב
0525445444 -רוחמה

להעברת תרומה כספית בפייבוקס:*
https://payboxapp.page.link/sSSBbtRNkA68EshC7
בתרומתכם נרכוש ציוד חדש לחזרה לבית הספר. מודים מראש על כל תרומה.

מירב ביביש גינת. צילום: מדף הפייסבוק האישי

תגובה אחת

  1. מארי ביטון הגב

    אלופות.
    כל הכבוד על הפעילות האין סופית שלהן.
    גאה להיות חברת מעגל נשים טנג׳נט יחד עם מירב. היא תמיד שם למען הקהילה.

השארת תגובה