פרלמנט הנוער בראשון לציון פתחו דוכן למכירת פירות שכל הכנסותיו הן לרכישת ציוד בית ספר למשפחות מעוטות יכולת; במקביל נמשך מבצע איסוף ילקוטים למשפחות נזקקות במרכזי הנוער.

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון.

המבצע יימשך עד ל25.7.22 – פירוט מרכזי הנוער מצ”ב בכתבה

לקראת פתיחת שנת הלימודים יצאו חברי פרלמנט הנוער בראשון לציון לפעילות קהילתית למען ילדי הרווחה בעיר. במסגרת הפעילות, גם השנה הם הקימו דוכן בו הם מכרו כוסות עם פירות חתוכים לתושבים, כל הכנסות המכירה ילכו לרכישת ילקוטים וציוד לבית הספר למשפחות מעוטות יכולת.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו יחד עם חברי פרלמנט הנוער. צילום: איתי.

יש לציין כי במקביל נמשך המיזם לאיסוף תיקים יד שנייה לשנת הלימודים הבאה. מרכזי הנוער החלו לאסוף תיקים – שנמצאים במצב טוב על מנת להעביר אותם לילדים שאין להם אפשרות לרכוש תיק לבית הספר. הפרוייקט מצטרף לפעילות הנוער למען תלמידי העיר שמתקיימות כבר מספר שנים בהם נערכים ירידי מכירות וחלוקת תיקים וציוד לתלמידים.
כל התיקים עוברים חידוש על ידי פרלמנט הנוער ואנשי המקצוע באגף הנוער והצעירים. המבצע יתקיים עד לתאריך 25.7.22

איתי מתיתיהו – סגן ראש עיריית ראשון לציון, מחזיק תיק נוער וצעירים:
בשנה שעברה משפחות ראשון לציון תרמו 140 תיקים – יותר מכל שנה עד כה! המטרה שלנו היא להמשיך ולהגדיל את מעגל הנתינה. ילד צריך להתחיל בית ספר כשווה בין שווים.
ברצוני להודות לפרלמנט הנוער על הנתינה והיוזמה, זה באמת מחמם את הלב. במידה ואתם מכירים משפחה או ילד/ה הזקוקים לתיק מוזמנים לפנות אלינו.

נקודות האיסוף:
נוער נט, שד’ יעקב 4
בלאנס, האחד עשר 35
הבית’לה, מרגולין 22
כרמים, היקב 13
רעם גלים, חיל הצנחנים 5
המקלט נחשונים, החלמונית 15
המרחב קריית גנים, חומה ומגדל 17
אתנחתא, חיים בר לב 2
שקמה, גדולי ישראל, 17
תרבותא, אנילביץ 32
מתנ”ס רמת אליהו, אבא הלל סילבר 2
מועדון התדר, הרצל 136

השארת תגובה