השבוע נחנך מרחב ההמתנה החדש למשפחות ביחידה לסכרת ילדים ואנדוקרינולוגיה במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא

חדר משפחות חדש במרפאה לסכרת ילדים בשמיר

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון.

השבוע נחנך מרחב ההמתנה החדש למשפחות ביחידה לסכרת ילדים ואנדוקרינולוגיה במרכז הרפואי שמיר, בניהולה של פרופ’ מריאנה רחמיאל.

שוקי ושלומי זליג המשמשים כמנכ”לים משותפים בחברה, אותה הקים אביהם. צילום:דוברות שמיר.

המרחב החדש נאה ומותאם לשהייה ממושכת של ילדים רבים ומשפחותיהם הבאים לבדיקות ולמעקב ביחידה לסכרת ואנדוקרינולוגיה ונבנה הודות לתרומתם האדיבה של קוני ודני ברניצקי, גב’ מריה אהרן , חברת הנהלת אגודת הידידים של בית החולים וחברת שמשון זליג בע”מ לזכר הוריהם שמשון וברכה זליג ז”ל.

ביום רביעי האחרון, ביקרו במקום ילדיהם של הזוג זליג ז”ל -שוקי ושלומי זליג המשמשים כמנכ”לים משותפים בחברה, אותה הקים אביהם . ( בתמונה)

ד”ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי הודתה לבני המשפחה על תרומתם הנכבדה והדגישה את חשיבות פעילות היחידה בימים אלו בתחום ההפרעות אכילה וההשמנה, כתוצר של מגפת הקורונה: “העלייה בביקוש לטיפול בקרב ילדים ונוער הסובלים מהפרעות קיצון של השמנה ואנורקסיה, עלה בעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות בגלל הקורונה. חדר המשפחות אשר נחנך היום, ישרת את המטופלים ובני משפחותיהם בזמן השהות הארוכה ביחידה בנוחות ובנועם ועל כך נתונה לכם ולמשפחת ברניצקי תודתי ותודת המטפלים והמטופלים”.

פרופ מריאנה רחמיאל מנהלת היחידה וגילה לביא, האחות אחראית ספרו לשלומי ולשוקי זליג על פעילות היחידה המגוונת, החידושים הטכנולוגיים והטיפולים המתקדמים בתחום הסכרת והאנדקינולוגיה, בתקווה להמשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד לבוא.

השארת תגובה