ראשון לציון: היום נפתחה תערוכה ייחודית במכללה למינהל “אי נוחות זמנית” של בוגרי המסלול בבית הספר לעיצוב וחדשנות

היום, בערב פתיחה חגיגי, נפתחה תערוכת “אי נוחות זמנית” במכללה למינהל

התערוכה של בוגרי המסלולים לתקשורת חזותית במרחב ועיצוב פנים של בית הספר לעיצוב וחדשנות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, מתקיימת השנה בסימן השינויים שאנו חווים בסביבה ומוצגות בה עבודותיהם של כ-80 סטודנטים לתואר ראשון המציעים פתרונות והשקפות חדשות על המרחב הציבורי והפרטי ועתיד סביבת המחייה שלנו.

ריאה ירוקה במרכז תל אביב עוצב ע”י הסטודנטית נועה טייטל

בהנחייה וליווי צמוד של דיקן בית הספר לעיצוב וחדשנות ד”ר גוין סאס, המעצב גיל דביר והמעצבת מיכל קסטיאל.

התערוכה השנה עוסקת לא סתם בנושא המתאר את הכאוס של העולם בו אנו חיים. עולם המורכב משיבושים בו אנו חשים תחושת אי נחות באופן יומיומי בתחומים מגוונים החל מתהליכים פרסונליים, חברתיים, כלכליים ובכלל במרחבים.

מעבר בטוח לנשים בלילה עוצב ע”י הסטודנטית נועה ברוצקוס

אז מהי אי נוחות זמנית? זו בדיוק השאלה המאתגרת עמה התמודדו הסטודנטיות והסטודנטים

אותה אי הנוחות איתה אנחנו מתמודדים באופן יום יומי. אי נוחות זו פוגשת אותנו בכל תחומי חיינו. רחובות חסומים, מחסור בחניות, זיהום אויר, ערימות של פסולת בנין, חוסר התמצאות, חוסר בטחון ועוד מצבי חיים שהשגרה הופרה בהם. התערוכה עצמה, תציג כשמונים פרשנויות שונות ומגוונות לנושא זה.

בתוך הנושא המרכזי לקחו על עצמם הסטודנטים לעיצוב פנים להתמודד עם מהפכת התנועה המתרחשת לנגד עיננו וליצור את תל אביב החדשה. 

בחרו הסטודנטים מתחמים אמיתיים הסמוכים לקו הרכבת הסגול החוצה את העיר תל אביב אשר נמצא כעת בהתהוות לאורך רחובות אלנבי ובן יהודה שצפוי להסתיים ב-2027. 

במסגרת הרעיונות שלהם, בדקו הסטודנטים תרחישים על פי צרכים אנושיים, עירוניים, חברתיים וקהילתיים, תוך התבוננות וניצול מקסימלי של מתחמים ציבוריים בסביבות אלו. 

כולם עוסקים בבעיית  אי הנוחות הזמנית שבה אנחנו נמצאים בכל זמן נתון, בשאיפה לא רק לחזות את הטרנד והצורך העיצובי הבא, אלא גם למצוא את הפתרונות העיצוביים לבעיות בחברה.

מעבר תת קרקעי פסטורלי הנועד להעניק רגע של ניתוק מהחברה הסואנת עוצב ע”י הסטודנטית נוי יעקב

בית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל, הוא מהראשונים שהוקמו בארץ לפני כ-27 שנים. הוא מציע תואר ראשון עם התמחות בעיצוב פנים, ותואר ראשון בעיצוב פנים התמחות בתקשורת חזותית במרחב. אחרי 27 שנים, רוב בוגרי בית הספר מצליחים להשתלב בתעשייה בארץ ובחו”ל, והופכים למעצבים ומנהלים שמשנים עולם וחלקם מתקנים את העולם.

תערוכה מעניינת ומעוררת מחשבה- לרענן את המחשבה בקיץ החם! לבד, עם חברים או עם הילדים, מוזמנים לבקר:

תערוכת “אי נוחות זמנית” תיפתח לקהל הרחב בתאריך ה-21/7/2021 ב-19:30 ותינעל ב-4/8/2021.

שעות פתיחה: א’-ה’, בין השעות 9:00-18:00 ובשישי בין השעות 9:00-13:00.

אלי ויזל 2, ראשון לציון. בניין ט’, בית ספר לעיצוב וחדשנות. הכניסה חופשית.

השארת תגובה