“לא עוזב את העיר”

מאת: מיקי אלון מקומון ראשון.

בתאריך 11.7.2022 נחשף כי הבחירות המוקדמות לרשימת הליכוד, תיערכנה ב 3 באוגוסט. מאז החלו פרסומים שמשנה לראש העיר, עידן מזרחי, יתמודד ברשימה הקרוב לכנסת ה-25.

המשנה לראש העיר עידן מיזרחי יחד עם ראש הממשלה לשעבר ביבי נתניהו בכנס של תנועת הליכוד. צילום:ליאור טוויל.

רבים מחברי הליכוד מאמינים שעידן מביא עימו רוח צעירה, חיבור לשטח וחזון פוליטי רחב, יוזמות רבות וייצוג של צעירי ותושבי העיר ראשון לציון.

כעת משתף חבר המועצה של ראשון לציון ומשנה לראש העיר, מר עידן מזרחי, כי הוא אינו מתכוון להתמודד בפריימריז הקרובים לרשימה במשבצת מחוז שפלה בליכוד אלא נשאר חבר מועצה ונערך לקראת הבחירות המקומיות בשנה הבאה.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חוף הים עידן מיזרחי בפרוייקט המדהים שלו הנגיש את הים לבעלי מוגבלויות. צילום:פרטי.

המשנה לראש העיר עידן מזרחי:

” בימים אילו קיבלתי מאות פניות מחבריי לתנועת הליכוד ותושבים קבים, ביניהם גם חברי כנסת ושרים לשעבר אשר הפצירו בי להתמודד בפריימריז הקרובים.
אין ספק שזה מרגש מאד ואני מוקיר תודה על הבעת האמון והתמיכה לה אני זוכה גם ברמה הארצית מכל חבריי ותומכיי בליכוד.

המשנה לראש העיר עידן מיזרחי בישיבה עם מנכ”ל החברה העירונית אלי פולק על פרוייקט משותף. צילום:פרטי.

את שליחותי הציבורית התחלתי בגיל 17 שהקמתי עם ראש העיר את תנועת “צבר” (צעירים בעד ראשון) ולאחר מכן ברשימת הירוקים והצעירים בהובלת רז קינסטליך.

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר עם רז קינסטליך ראש העיר חברו הטוב וחבר סיעתו “הירוקים והצעירים”. צילום:פרטי.

ומאז אני מכהן כ-9 שנים במגוון תפקידים רבים כדי להפוך את ראשון לציון למקום טוב יותר עבור תושביה.

המסע המופלא הזה שאני עובר בשליחות הציבורית שלי כאן עם תושבי העיר הוא חלק בלתי נפרד ממני. תושבי העיר ראשון לציון הם כיום בראש סדר העדיפויות שלי וכך גם הצלחתם ורווחתם של כל תושבי העיר.

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר ומחזיק את תיק חוף הים וכח אדם. צילום:ליאור טוויל.

במשך שנים אנו עמלים על שיפור פני העיר, הענקת שירות לתושב, הקמת מעונות סטודנטים, יצירת יוזמות עירוניות כמתקני חנייה לפתרון מצוקת החנייה, קורקינטים שיתופיים, פיתוח האגם שליד הסופרלנד, יוזמה לתליית דגלי ישראל בכל רחבי העיר ומוסדות העירייה לאורך כל השנה, תנופת התחדשות עירונית בתחום פינוי בינוי ותמ”א 38, הקמת מינהלת חדשה בהתחדשות עירונית, חוף ים נגיש לכולם !
ובפעם הראשונה ראש העיר הביא את הבשורה המשמחת על פינוי מטווח 24 לאחר 30 שנים של מאבק. פינוי המטווח יגדיל את רצועת החוף של העיר ראשון לציון בכ-3 ק”מ, המון תחומים חשובים בחיי התושבים והדרך עוד ארוכה.

עידן מיזרחי ורז קינסטליך חברי סיעת “הירוקים והצעירים” במסיבת הניצחון כשרז קינסטליך הוכרז כראש העיר של ראשון לציון. צילום: ליאור טוויל.

כאחד שמאמין בריצה למרחקים אני סמוך ובטוח כי יש עת לכל דבר וגם זה יגיע. אך כרגע ״ את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק ״ ואני חדור מטרה לפעול במרץ ולהמשיך בתנופת הפיתוח האדירה למען תושבי ראשון לציון יחד עם ראש העיר , רז קינסטליך . ביחד נמשיך להוביל ולהיות ראשונים בכל תחומי החיים עד שנהפוך את ראשון לציון לעיר הטובה ביותר בישראל.תודה עידן״.

עידן מיזרחי. צילום:פרטי.

עידן מזרחי הינו חבר מועצה כ9 שנים ברשימת הירוקים והצעירים ומכהן כמשנה לראש העירייה, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בייעוץ ארגוני, מ”מ יו”ר דירקטוריון ייזום, מחזיק תיק חוף הים והאגמים ומחזיק תיק כח אדם בעירייה.

השארת תגובה