החל משלישי הקרוב: עיריית ראשון לציון תדאג לבדיקות קורונה במועדונים לגיל השלישי

על רקע העלייה בתחלואה, תחל עיריית ראשון לציון, בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות, בפיילוט לדיגום בדיקות קורונה במועדוני גיל הזהב המופעלים על ידה. ראש העירייה, רז קינסטליך: “המטרה שלנו היא לשמור על אוכלוסיות בסיכון – ובעיקר על בני הגיל השלישי שעבורם מהווה הקורונה סיכון ממשי. אני מקווה שהיוזמה תצליח למנוע התפרצות בקרב בני הגיל השלישי”

החל משלישי הקרוב: עיריית ראשון לציון תדאג לבדיקות קורונה במועדונים לגיל השלישי  - מקומון ראשון
צילום: דוברות עיריית ראשל”צ

על רקע העלייה בתחלואת הקורונה, החל מיום שלישי (26 ביולי) תחל עיריית ראשון לציון בפיילוט בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות שבמסגרתו יעמדו בדיקות קורונה לרשות אזרחים ותיקים המבלים במועדוני גיל הזהב. זאת, במטרה למנוע התפרצות במועדונים אלו ולהגן על אנשים שנמצאים באוכלוסיות סיכון. במקביל, תמשיך עיריית ראשון לציון להעמיד מתחמי בדיקות לרשות כלל האוכלוסייה באזור התעשייה מעוין שורק, בקאנטרי 360 ובקופות אולם הספורט גן נחום.

השבוע תבצע העירייה בדיקות בשני מועדוני גיל הזהב אותם היא מפעילה:

• במועדון גיל הזהב בשכונת נחלת יהודה: ביום שלישי, 26.7.22, ברח’ צאלח 23, בין השעות 8:00 עד 10:30.
• במועדון גיל הזהב בשכונת שיכון המזרח: ביום רביעי, 27.7.22, ברח’ יוסף הנשיא 5, בין השעות 8:00 עד 11:00

ראש העירייה, רז קינסטליך:

“לצערי, נגיף הקורונה עדיין איתנו ואנחנו צריכים להמשיך לחיות לצידו. עבור אוכלוסיית בני הגיל השלישי מהווה נגיף הקורונה סיכון ממשי. המטרה שלנו היא לשמור עליהם ככל הניתן ולמנוע התפרצות במועדוני גיל הזהב, ולכן החלטנו ליזום את הפיילוט בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות. אני מקווה שהיוזמה הזאת תימנע התפרצות בקרב בני הגיל השלישי”.

השארת תגובה