מזעזע:ליאוניד שייטוב תושב העיר חטף מכות רצח ואבנים מבני מיעוטים כשחזר מבילוי באגם הסופרלנד

ביתו של ליאוניד מספרת וכותבת בדמעות ובכאב על האירוע המזעזע שעבר אביה סתם ככה כי הוא נראה לתוקפים כחייל צה”ל ואולי סתם כי הוא יהודי שצריך לפגוע בו והיא מבקשת שתצטרפו לתפילתה למען החלמתו המהירה של אביה מפצעיו ואנו מנהלי האתר ,כל תושבי ראשון לציון ובכלל מאחלים לו רפואה שלמה ומהירה ושיחזור לביתו במהרה ושרשויות החוק ימצאו את התוקפים וידאגו למצות את הדין עימם

ליאוניד שייטוב לאחר התקיפה. צילום:אלה שייטוב

אלה שייטוב כותבת על האירוע הקשה:

” אני כותבת עכשיו בדמעות ובכאב אבא שלי שסהכ יצא לדוג בשביל הכיף ביס פלאנט באגם חזר עם הפנים האלא למה כי הייה לו מעיל שדומה למדים של צה״ל שני ערבים שהחליטו ככה סתם להתנפל עליו באמצע הנסיעה שלו חזרה הבייתה זרקו עליו אבנים ועלו עליו כמו חיות ברוך ה הוא יצא בנס שנשאר מהמקרה הזה חי רק שכרגע הוא נמצא בבית החולים במצב שלא יכול לזוז.

אבא שלי הוא הבן אדם הכי טוב בעולם מגדל 8 ילדים ועוד 2 נכדים שגידל מלידתם אבא שלי שאין אדם שלא מכיר אותו ויודע מה העומק שלו ואיזה בן אדם הוא אבא שלי הוא כל חיי והחבר הכי טובב שלי הבן אדם שתמיד ידע מה קורה איתי ובאיזה מצב אני וזה שמבין אותי ממבט קשה לי להאמין שכאלה חיות יש במדינה הזאת אבא שלי שכל כך אוהב את המדינה שלו ולעולם לא התנהג כלפי הערבים בצורה כזו.

אבא הוא בן אדם שאוהב כל אדם ולא שופט אני מתביישת בזה שיש במדינה שלנו כאלה חיות שמתנהגות בצורה הזאת, איזו שנאה יש לאנשים האלא קשה לי לכתוב כי אבא שלי הוא באמת הנפש התאומה שלי וכרגע הוא במצב שאפילו לדבר איתו אני לא יכולה הלב שלי בכאב אני עם התקפי חרדה הפחד הכי גדול שלי היה שאי פעם מתישהו יקרה דבר כזה או אחר לאבא שלי.

אבא שלי הוא הכל בחיים בבקשה תראו אהבת חינם ומספיק עם השנאה הזאת כלפי המדינה שאתם חיים בה.

תתפללו בבקשה לרפואת אבא שלי לאוניד בן פאינה אבא אני אוהבת אותך שתבריא לי כמה שיותר מהר ותחזור אלי שלם עם חיוך על הפנים. “

כל תושבי ראשון לציון מצטרפים לתפילה זו ולרפואתו המהירה של ליאוניד, אמן.

תגובה אחת

  1. צביקה הגב

    למה מכניסים אותם למה?

השארת תגובה