“המלאכיות של העיר” הבטיחו וגם קיימו! “טוֹב-עַיִן הוּא יְבֹרָךְ כִּי-נָתַן מִלַּחְמוֹ לַדָּל”

המון ציוד נתרם ונאסף. צילום:פרטי.

ראשון לציון משופעת לשמחתנו במתנדבים שעוזרים בכל תחומי הנושאים וסוגי הקהילות השונות שזקוקות לעזרה, הפעם ברצוננו לחבק את “המלאכיות של העיר” מירב ביביש ורוחמה תמר עם כל חבריהם וחברותיהן מהוות אוזן קשבת לכל נזקק ואם ביכולתן לעזור הן עושות זאת. את הקיץ הזה הן “בילו” באיסוף תרומות וציוד למען ילדים ממשפחות רווחה כדי שיוכלו להתחיל את שנת הלימודים החדשה עם ציוד וילקוט בדיוק כמו שאר הילדים ועל זה מגיע לכל החבורה המיוחדת הזו תודה בשם כל המשפחות.

חלק מהילקוטים שחולקו. צילום:רוחמה תמר.

ועכשיו המקום והזמן למלאכיות של העיר שהבטיחו וגם קיימו להודות למתנדבים ולתורמים, מירב ביביש גינת ורוחמה תמר: “קהילה יקרה אנחנו רוצות להודות לכל אחד ואחת מכם שבזכותכם הצלחנו להתרים למעלה מ 200 תיקים ובכסף שתרמתם הצלחנו לרכוש למעלה מ 300 מארזי כלי כתיבה לילדי רווחה למעון נערות בסיכון לבית קשת ולעוד עשרות עמותות ומשפחות נזקקות.

צילום פרטי.

נעזרנו במשאית מהרווחה עיריית ראשון לציון לאסוף הכל וכבר חולקו עשרות ערכות ותיקים. תודה לטובי מרכז הצעצועים שדאג למלא כל בקשה ברגישות ודאג למחירי עלות כדי שמקסימום ילדים יקבלו ויחייכו.
תודה לאסתי על התרומה של כל המחברות אין עלייך אישה עם לב זהב.

צילום פרטי.

תודה לאטי וארז קלדרון שארזו איתנו במלוא המרץ למעלה מ 20,000 פריטים באהבה. תודה למשפחות שלנו נועם ואורי הילדים שלנו שהרימו סחבו ארזו ועטפו אין עליכם.

צילום פרטי.

תודה ענקית לכם אנשים יקרים שפתחתם את ליבכם וכיסכם בהחלט לא מובן מאליו. תודה לכולם שלקחתם חלק בפרוייקט הקייץ שלנו לכל ילד/ה יש תיק וערכת כלי כתיבה איכותית ומפנקת.

צילום פרטי.

מצרפות לכן תמונות שתתרגשו יחד איתנו. מירב גינת יו”ר הורי מקיף ח’ . רוחמה תמר יו”ר הורי מקיף י”ב המעיין.

רוחמה תמר ומירב ביביש גינת המלאכיות של העיר. צילום:פרטי.

השארת תגובה