אירועי חגיגות 140 לראשון לציון: חסימת רחובות באזור גן המושבה

המופע המרכזי שייפתח את חגיגות ה-140 לראשון לציון ייערך מחר (רביעי) ובחמישי בגן המושבה. לאור החגיגות, צפויים באזור חסימת רחובות ושינויים בהסדרי התנועה על מנת להבטיח את שלום ציבור החוגגים

פתיחת חגיגות ה-140 שנה לראשון לציון יחלו בט”ו באב (10-11 באוגוסט) – התאריך שבו נוסדה העיר, בשני מופעים שיהיו פתוחים לקהל הרחב ברישום מראש – כאשר האירוע הראשון כבר בתפוסה מלאה. במופעים יופיעו מיטב אומני ישראל, ובהם משה פרץ, דנה פרידר, עוז זהבי, סקאזי, שי גבסו ותום יער, לצד כישרונות ולהקות זמר מקומיות, וכן הספורטאים האולימפיים לינוי אשרם ופיטר פלצ’יק ועוד. ראש העירייה, רז קינסטליך: “אני נרגש לבשר על פתיחת חגיגות ה-140 שנה לעירנו האהובה שיתפרשו לאורך כל השנה. אני מזמין את כולם להצטרף אלינו למופע החגיגי שידבר אל כל התושבים עם מיטב האומנים של ישראל”.

ראשון לציון חוגגת 140 שנה בטקס מרשים עם מיטב אומני ישראל. החגיגות תפתחנה באופן רשמי בשני מופעים בגן המושבה שייערכו ב-10-11 באוגוסט – וזאת על מנת לאפשר לכמה שיותר תושבים להגיע ולצפות במופע. 

אירועי ה-140 יתקיימו בסימן “ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם” – עידוד השייכות, גאוות היחידה, הקהילתיות והמעורבות, ויתפרשו על פני כל השנה. כאשר בשני האירועים הפותחים יוצגו פרקים שונים וזוויות מההווי ומאבני הדרך של ראשון לציון במגוון תחומים לאורך השנים. בין היתר יתמקד המופע ביזמות ובחלוציות – זכר לימי המושבה, בשפה העברית ובחינוך בעיר, בקידום הנשים בעיר ובספורט ובמצוינות.

באירוע ישתתפו אומנים וספורטאים שהם חלק בלתי נפרד מהגאווה המקומית, דוגמת דנה פרידר, שי גבסו, האלופים האולימפיים תושבי העיר לינוי אשרם ופיטר פלצ’יק, וכן סגן אלוף אירופה הטרי, אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל. עוד יופיעו: משה פרץ, סקאזי, עוז זהבי שיהיה אמון על חלק מהנחיית האירוע, הקומיקאית תום יער בתור הדמות מ”ארץ נהדרת” אגס קימל, עם השיר שהפך להמנון מקומי “חפש אותי בראשון”. זאת, לצד כישרונות מקומיים, ובהם חבורות זמר ולהקות מחול.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון:

“אני נרגש לבשר על חגיגות 140 שנה לעירנו האהובה שהפכה ממושבה קטנה לעיר עם תנופת פיתוח אדירה בכל התחומים. זאת יריית הפתיחה לחגיגות ה-140 שיתפרשו לאורך כל השנה, עם עשרות פעילויות בתחומי הקהילה, החינוך, התרבות, הספורט, המוזיקה, המחול והמרחב הציבורי – ושפונות לכלל הגילים והאוכלוסיות. המופע המרכזי יהיה חגיגה אמיתית עם מיטב האומנים ואני מזמין את כולם להצטרף אלינו לחגיגה בין דורית וכמובן מאחל מזל טוב לתושבים הנפלאים שלנו”.

מחר (רביעי) ובחמישי החל מהשעה 17:00 ועד העשה 01:00 ייסגר רחוב הרצל בקטע שבין רחוב הכרמל לרחוב רוטשילד. התנועה בהרצל מדרום לצפון תופנה ימינה לרחוב הכרמל.
התנועה מצפון לדרום ברחוב הרצל תיחסם מפינת עין הקורא והתנועה תופנה לכיוון רחוב ביאליק.
רחוב רוטשילד ייסגר מרחוב ז’בוטינסקי מכיוון מערב למזרח. לא תתאפשר פנייה ימינה או שמאלה מז’בוטינסקי לרוטשילד. כמו כן, לא תתאפשר פנייה שמאלה למזרח מרחוב ביאליק לרוטשילד, והתנועה תופנה ימינה בלבד לכיוון מערב.

ברחובות אלה לא תתאפשר חנייה. כלי רכב החונים ברחובות אלה ייגררו לחניון גן נחום.

לפי הנחיית המשטרה, הציבור מתבקש להגיע לאירועים ללא נשק. בנוסף, לא תתאפשר הכנסת בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופנים חשמליים ובעלי חיים למעט כלבי נחייה.

כל הכרטיסים לשני האירועים אזלו. בין האומנים שיופיעו – משה פרץ, רוני דואני, שי גבסו, תום יער ועוד.

לשמירת מקום באירוע לחצו כאן

מזל טוב לעירנו היקרה לרגל 140 שנים!

תגובה אחת

  1. גלית ליפשיץ הגב

    אפשר להזמין בבקשה ארבעה כרטיסים למופע 140 שנה לעירנו ?

השארת תגובה