ברכות ל-יוליה סוחוליצקי, המנהלת החדשה בבית הספר היסודי ‘עדיני’ ראשון לציון

יוליה, בוגרת תואר ראשון במוסיקה מאוניברסיטת תל אביב, בעלת תעודת הוראה בחינוך לגיל הרך מסמינר הקיבוצים, בעלת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת הכשרת מנהלים מטעם “אבני ראשה” במכללת אחווה. במערכת החינוך 22 שנים בתפקידים מובילים ומגוונים: מחנכת ורכזת כיתות א’-ב’, סגנית מנהלת, מובילה הדרכה בתחום השפה ומדריכה ומנחה בקורס רכזות חינוך חברתי.

יוליה סוחוליצקי: “בתפיסה חינוכית ניהולית בבית ספרי אני שומעת מגוון צלילים של אנשים שונים ותרבויות שונות. בית ספר בו מתפתחת הקשבה והכלה המחברת בין האנשים מתוך שוויוניות ומודעות לחוזקות וייחודיות של כל פרט על מנת לממש את הפוטנציאל האישי ולהצליח במציאות משתנה ומאתגרת של חיינו.
בית הספר הוא בית, בו מחנכים לערכים של כבוד הדדי, סובלנות וסבלנות תוך התבוננות במחשבות וברגשות של האחר. בית, בו מותר להביע רגשות חיוביים ושלילים כאחד, להרגיש שלמים ולקבל כלים להתמודדות עם רגשות והתנהגויות שונות. בית הספר מאפשר פיתוח והתפתחות של מיומנויות תקשורת, חשיבה חיובית, פתיחות ושיתוף ברגשות מגוונים תוך שימת דגש על תחושת השייכות בין קהילת בית הספר באמצעות מעגלי ההקשבה בהם מדברים על הכל. כל אלה יוצרים הרמוניה בה כל הצלילים מתחברים יחד ויוצרים כוח של קבוצה שמובילה שינויים אצל כל פרט ובקהילה תוך תמיכה אחד בשני. לנהל בית ספר במציאות כה מורכבת ומאתגרת זו זכות גדולה עבורי ואני נרגשת לצאת למסע בשמחה גדולה וחשיבה חיובית עם צוות חינוכי מקצועי שעובד מכל הלב ומחבק כל ילד וילדה.”

השארת תגובה