המשוררת והרקדנית אסתי בר מראשון לציון מגשימה את כל חלומותיה למרות הקשיים

אסתי בר תושבת ראשון לציון נולדה בבאר שבע בת 65 התחתנה גרה בערד שם נולדו שני בניה, לאחר גירושיה עברה לתל אביב למדה במגמה חברתית עיונית למדה חינוך גופני להוראה במכללת K.

אסתי מספרת כי נפגעה באירוע רפואי ושווי משקלה נפגע ולכן הלכה עם קביים עד תקופת הקורונה, הספיקה ללמוד תואר ראשון וגם לימדה אנגלית ומחשבים בבתי ספר שונים.

לפני 5 שנים החלה ללמוד ולכתוב שירה והצטרפה לאגודת הסופרים הישראליים, הוציאה 3 ספרי שירה כאשר ה-3 מספר על חייה “מפויסת עם החיים”.

אסתי מנסה להגשים הרבה חלומות כותבת בקבוצת נשים מטעם האגף למעמד האישה בעיריית ראשון לציון, הוזמנה להופיע בהיכל התרבות ולספר על חייה וספרייה במסגרת שבוע הספר העברי.

מתקופת הקורונה עברה אסתי לשבת בכיסא גלגלים והצטרפה ללהקת “גלגל ראשון” ובשל אהבתה העזה לריקוד היא רוקדת עם כיסא הגלגלים וגם הופיעה יחד עם הלהקה בהיכל התרבות בראשון לציון.

בנוסף, רוקדת בחוג לרקוד את החיים ועם תמיכת בן זוג שתומך בה היא רוקדת על רגליה דרך מתנ”ס שיכון המזרח.

אסתי שלא מפסיקה לחלום ולנסות קופצת על כל הזדמנות לרקוד ולשמוח גם בהרקדות שמתקיימות באופן סדיר בתיכון “אבני החושן” במערב העיר

אסתי בר:

“עברתי את האירועים הרפואיים, בעיות וקשיים במשך תקופות ארוכות ותמיד הייתי אופטימית לא ויתרתי לרגע תמיד למדתי ולימדתי. לא סתם כתבתי את ספר שיריי ה-3 מפויסת עם החיים אני מקבלת גם את הטוב וגם את הרע וממשיכה לנסות להתפתח ולהגשים את כל חלומותיי בעיר בה מצאתי את מקומי – ראשון לציון אותה אני אוהבת”

2 תגובות

  1. אסתי בר הגב

    תודה תודה למיקי אלון על הכתבה המקיפה אודותיי, תושבת העיר ראשון לציון. אפרשם ואתייג בפייסבוק שלי . שוב תודה

  2. מיקי אלון הגב

    אסתי בר תודה לך שחשפת את חייך בפנינו את דוגמא והשראה לאנשים שנקלעים לקשיים ולא מוותרים על חלומותיהם ומגשימים אותם, כל הכבוד והרבה בריאות ואושר מיקי אלון מנהל האתר .

השארת תגובה