מה הקשר בין החופש הגדול הרמיטאז’ והמוח? יין!

מאת: הלית סלם

כן, קראתם נכון. שתו כוס יין אחת ביום ותודו לי אחרי (מוגש באהבה כשירות לציבור).
יין איכותי, כבר אמרנו, בחנות מדליקה בשם הרמיטאז’. אנחנו בישורת האחרונה של החופש הגדול ,אם יפצ’וק לא תחליט לשבות. הסוף לקריאות אמאאאאאא… אאאאאאאמא אני קורא/ת לך שעה ואת לא שומעת.


היא לקחה לי, הוא עשה לי, היא נגעה לי, הוא התחיל, את תמיד מאמינה לה, תקני לי, תביאי לי, תכיני לי, תעשי לי, בואי נלך לכאן בואי נלך לשם ועוד כהנה וכהנה אמרות כנף. והשיא- בשעה 14:00 בשיא החום אמא תרדי איתי לגינה. ואם לא די לנו בחופש הגדול… החגים גם הם עומדים בפתחנו.

אז רגע לפני שמאבדים את מעט השפיות שעוד נותרה ולפני שתולשים את השערה האחרונה שעדין נותרה על ראשינו, הנה לכם מגוון סיבות למה יין. והנה כמה עובדות שלא ידעתם למה שתיית יין יפה לבריאות. ואיך?

  1. מסייעת למנוע מחלות לב.
  2. מסייעת להפיג לחצים ומתחים שצברנו במהלך היום (זוכרים, החופש הגדול).
  3. משפיעה במוחנו על חומר בשם גאבא (מוליך עצבי המעביר מסרים חשמליים בין הנוירונים) כאשר התוצאה הסופית- האטת פעילות המוח ושקיעה אל מצב רגוע יותר.
  4. השפעה על הורמון הדופמין האחראי בין היתר על תחושת העונג. כאשר רמת הדופמין עולה אנחנו מרגישים שטוב לנו והרבה פעמים עם זה מגיעה תחושת השמחה. (תזכרו מספיקה כוס אחת בלבד)
  5. הפחתת רמת הגלוטמט במוח מסייעת להפחית התרגשות והשקטת ההתעוררות כשהתוצאה הסופית – רוגע.

ומה זה תורם לכם?

  1. כוס יין איכותית בערב תסייע לכם לפגוש את עצמכם ואת המחשבות שלכם.
  2. מומלץ לשתות כוס יין בגינת הבית/ מרפסת/ סלון/ הרמיטאז’ Just name it
  3. שתיית כוס יין תסיים לכם את היום בשלווה ובנועם ותעביר אתכם עם מנוחה טובה וכוחות מחודשים אל היום הבא.
  4. אמרנו חגים, אז הנה לכם הצעה למתנת חג שתייצר איחוד משפחתי – מארז יין.

איפה מוצאים יין או כל אלכוהול טוב ואיכותי? –בחנות בוטיק יפה, מפנקת ומושקעת במערב ראשון. מהרו לרשום בוויז “הרימטאז” הוא כבר ידע איך להביא אתכם לשם.

מה תקבלו שם? – יינות איכותיים, אלכוהול משובח, פינוקים, שירות אישי, אדיב ומקצועי שלא תקבלו בשום מקום אחר. אז במקום נסיעה פקוקה ומתישה ליקב שנמצא אי שם, דאגנו להביא אליכם את היקב ועוד שלל אוצרות טעימים ואיכותיים.

השארת תגובה