הרמת כוסית לראש השנה והרצאה לתושבי ראשון לציון

מרכז יה"ל ראשון לציון - מקומון ראשון
מרכז יה”ל ראשון לציון – מקומון ראשון

מרכז יה”ל ראשון לציון שמח להזמינכם למפגש מרתק של הרמת כוסית לראש השנה והרצאה בנושא האתגר הקריטי של תקשורת במצבי נפש מורכבים של ד”ר חנן גולדמן, פסיכיאטר ופסיכותרפיסט.

ביום שני, 5 בספטמבר, בשעה 17:30 בבית זרובבל, רחוב לבונטין 15 ראשל”צ – המפגש פתוח לקהל הרחב ללא עלות

מרכז יה”ל ראשל”צ מציין את השנה החדשה בהרמת כוסית והרצאה על מצבי נפש קוטביים ובלתי שגרתיים- מה המשמעות שלהם עבור האדם שחווה את המצב הנפשי ועבור המשפחה והסביבה ומה עקרונות התקשורת במצבים אלו.

התמודדות הנפשית של מתמודדי נפש היא של האדם אבל גם של כל מי שסביבו,  לכן צורת העבודה והבנת המצב חשובה מאד למשפחה.

במפגש יינתן דגש על האדם המתמודד עם מצבי נפש מיוחדים לסוגיהם והבנתם , הכרת העקרונות השונים של הטיפול , האתגר והתמיכה בבן המשפחה כולל דוגמאות.

המרצה הוא ד”ר חנן גולדמן, פסיכיאטר ופסיכותרפיסט, המשלב בעבודתו את הגישה האנתרופוסופית – תפיסת אדם רחבה כבעל גוף, נפש ורוח

האירוע פתוח לקהילה ללא תשלום, נדרשת הרשמה בלינק הקישור להרשמה:

https://forms.gle/fHuB6ufPuKkj8qXP9

עמותת איכות בשיקום מפעילה 4 מרכזי משפחות יה”ל ברחבי הארץ (ראשל”צ, חדרה, כפר סבא ואשדוד) ולכל מרכז שלוחה בעיר נוספת. המרכזים ממומנים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות.המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, בעבודה משותפת ושיתופית הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום, ברוח גישת ההחלמה בבריאות הנפש. בבסיס תפיסת מרכזי יה”ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – לשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, למצוא חוסן, משמעות והגשמה

השארת תגובה