שמואל ג’מיל חבר מועצת עיריית ראשון לציון יצא בהודעה בהולה לתומכיו וחבריו תושבי ראשון לציון

שמואל ג’מיל: “הודעה חשובה לציבור ידידי ותומכי סיעת ‘מאמינים בראשון’ בראשות חבר המועצה שמואל גמיל
חברים ותומכיי סיעת מאמינים בראשון וכלל התושבים היקרים!

חשוב לו להבהיר, חבר מועצת העיר שמואל ג’מיל . צילום: מתוך אתר עיריית ראשון לציון.

לשאלת רבים לגבי ההודעה שפרסם היום אריה כהן, יו”ר ש”ס בעיר, כאילו ישנו שיתוף פעולה ואחדות עם אריה כהן וכו’
אבקש להודיע באופן ברור וחד: לא היו דברים מעולם והדברים שנכתבו מטעים ומהווים גנבת דעת של הציבור היקר המאמין והתמים בעירנו. הסיעות לא התאחדו ולא משתפות פעולה לא במישור הארצי ולא במישור המוניצפלי ואין סיכום בין העומדים בראשם כלל .

ועכשיו להבהרת הדברים כהוויתם:

תנועת ש”ס הארצית פנתה לאחרונה באמצעות ח”כ חיים ביטון מנכ”ל ש”ס ,אלי כיו”ר סיעת מאמינים בראשון בהיכרותה אותי שנים רבות כאיש ציבור ותיק ,בשל הצלחתי בבחירות והיותי דמות מוכרת שקהל גדול תומך בה,וגם בגלל היותי איש ש”ס במשך שנים רבות ולאור הכבוד הגדול שלי לרבנו מרן זצ”ל ,בעברי אף כיהנתי כיו”ר ש”ס בראשון לציון.


וביקשו ממני בכל לשון של בקשה שאני יעניק את תמיכתי בבחירות הארציות הגורליות שיערכו בקרוב ,בהם ורק בהם ולא במוניציפלי העירוני.
לאחר פגישות שהתקיימו עם ח”כ חיים ביטון מנכ”ל תנועת ש”ס הסכמתי לסייע לתנועת ש”ס הארצית בבחירות הארציות בלבד ללא קשר לבחירות בעיר שיתקיימו אי”ה בעוד כשנה וחודשיים.

אציין שנתתי את הסכמתי רק לש”ס הארצית.למרות שפנו אלי גם מעוד מפלגות ארציות וביקשו את עזרתי ושיתופי פעולה איתי וסירבתי ,ושוב הסכמתי היא ללא שום קשר לתחום העירוני והמוניציפלי וללא קשר לאריה כהן ותנועת ש”ס בעיר.

יתרה מכך, אבהיר כי סיעתי ואני חלק מהקואלציה של ראש העיר רז קינסטליך ותומכים בעשייתו למען הציבור התורני בעיר. התנהלותו של אריה כהן הן בישיבות המועצה והן בהתבטאויותיו כלפי ראש העירייה אינן מכובדות ומעבר לכך שאינן בבחינת “דברי חכמים בנחת נשמעים”. הרי הם בגדר כפיות טובה וכו’ ואין להאריך בדבר המצער.
ולכן אין שום סיכוי שאחבור לאריה כהן בשום דרך ובשום צורה!

בנושא תמיכתי בסיעת ש”ס בבחירות הארציות
עמדתי על דעתי שבמידה וזה יצא לפועל זה יהיה רק בתנאי שיהיו שני מטות נפרדים ולא יהיה קשר כלל ביניהם.

כל אמירה אחרת בנושא המדובר הינה אמירה שקרית ומטעה ומטרתה להטעות את הציבור.

“והאמת והשלום אהבו”
כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה!
שמואל גמיל יו”ר סיעת מאמינים בראשון לציון. “

השארת תגובה