הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון בערב חגיגי במיוחד עם ותיקים וחברים יחד עם ראש העיר רז קינסטליך

הנהגת ההורים העירונית ראשון לציון חגגה עם ראש העיר רז קינסטליך, סגניתו ליאל אבן זהר וחברת המועצה מיכל קלדרון. יו”ר ההנהגה הארצית מירום שיף יחד עם היו”רים והחברים: רוני עקירב, אבי צרף, מיקי אלון, ליאת דוד, איריס מוהבטי, ניר נויימן, אורית זריהן ועוד…

ראש העירייה רז קינסטליך יחד עם יו"ר מועצת ההורים העירונית וסגן יו"ר הנהגת הורים לשעבר ויו"ר יחד למען החייל מיקי אלון עם יו"ר הנהגת ההורים העירונית היוצא רוני עקירב
ראש העירייה רז קינסטליך יחד עם יו”ר מועצת ההורים העירונית וסגן יו”ר הנהגת הורים לשעבר ויו”ר יחד למען החייל מיקי אלון עם יו”ר הנהגת ההורים העירונית רוני עקירב

היו”ר המכהן רוני עקירב יחד עם סגניו וחברי ההנהגה רצו לערוך ערב חגיגי לוותיקים הפורשים כבר מזמן אך מגיפת הקורונה טרפה את הקלפים והכל נעצר, עכשיו בשלו התנאים ומיד החליטו על עריכת הערב הנשכח לכבוד הפורשים וכך בסוף השבוע האחרון הוא התקיים

יו"ר הנהגת ההורים העירונית היוצא רוני עקירב
יו”ר הנהגת ההורים העירונית רוני עקירב

הערב התקיים בבית הספר היסודי כרמים שם קיבל את החברים והאורחים היו”ר הבית ספרי אייל נחשון . היו”ר העירוני רוני עקירב פתח את הערב והזמין את ראש העיר וסגניתו לומר דברים ולחלק תעודות הוקרה ומגינים לפורשים.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך

ראש העיר רז קינסטליך:

” אני שמח להשתתף באירוע פרידה זה מיו”רים וחברי הנהגת ההורים הוותיקים, בניהם גם היו״ר הקודם אבי צרף. בראשון לציון זכינו להנהגות הורים מהמעלה הראשונה, שמסייעות לנו להפוך את החינוך בראשון לציון לאחד מהטובים בארץ.

הם תרמו שנים רבות למען ילדות וילדי העיר והיו החוט המקשר בין ההורים, למוסדות החינוך ואלינו והם עשו זאת במסירות ויושרה. אני רוצה להודות לכם שעדיין מכהנים ולחבריכם הפורשים אבי צרף, מיקי אלון, ליאת דוד, איריס מוהבטי, ניר נויימן, אורית זריהן ועוד.. על שנים של עשייה וייצוג הולם של כל ילדי וילדות העיר ועל תרומתכם הרבה למערכת החינוך שלנו.”

סגנית ראש העיר ליאל אבן זהר מחזיקת תיק החינוך
סגנית ראש העיר ליאל אבן זהר מחזיקת תיק החינוך

גם סגנית ראש העיר ליאל אבן זהר מחזיקת תיק החינוך נשאה דברים והבטיחה כי הקשר ושיתוף הפעולה בין נציגי ההורים לרשות המקומית ימשיך ואף יתגבר למען ההורים וילדי העיר.

רז וליאל מעניקים מגן לרוני עקירב על תפקידו כיו”ר הנהגת ההורים העירונית

יו”ר הנהגת ההורים הארצית מירום שיף הודה לחברים שפרשו גם מההנהגה הארצית לאחר שנים רבות של התנדבות: אבי צרף, מיקי אלון וחיים קופנס, והודה לכל חברי ההנהגה העירונית על שירותם למען התלמידים והוריהם.

רז ליאל ורוני מעניקים מגן לאבי צרף על תפקידו כיו”ר הנהגת ההורים העירונית בעבר

הערב נחתם בארוחה חגיגית כמיטב המסורת עם בשרים שהכין שף ההנהגה ובמקרה גם היו”ר של בית הספר כרמים אייל נחשון , היו בשפע גם סלטים וקינוחים מתוקים מעשה ידיהם של הבשלנים והבשלניות חברי ההנהגה. (מיותר לציין או שלא כי התקציב לערב זה התחלק בין עיריית ראשון לציון לחברי ההנהגה העירונית) .

חברת המועצה מיכל קלדרון

היה ערב מוצלח ומכובד וכך תמשיך מסורת זו גם בשנים הבאות.

יו"ר הנהגת ההורים הארצית מירום שיף
יו”ר הנהגת ההורים הארצית מירום שיף
מיקי אלון הנהגת ההורים ראשון לציון
מיקי אלון רוני עקירב ואבי צרף חוגגים
מיקי אלון הנהגת ההורים ראשון לציון
ליאל אבן זהר ,מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה למיקי אלון יו”ר המועצה וההנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה לליאת דוד בהנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה לניר נויימן בהנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה לאורה גלעד בהנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה למיטל שוורץ בהנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה לאיריס מוהבטי בהנהגה לשעבר
מירום שיף רוני עקירב וטלי ארצי מעניקים תעודה לאורית זריהן בהנהגה לשעבר
רוני עקירב עם יו”ר ועדת הביקורת הארצית של הנהגת ההורים איתי קפלינסקי
אבי צרף בנאום מרגש לחברי ההנהגה
מיקי אלון ראשון לציון

השארת תגובה