מועדון “הורות ראשונית” המעניק מעטפת וליווי מקצועי להורים לפעוטות

עיריית ראשון לציון הקימה את מועדון “הורות ראשונית” מיוחד המיועד עבור הורים לתינוקות עד גיל 3, ומספק סדנאות, הדרכות, פעילויות וגם מתנה ייחודית מהעירייה עבור תינוקות שנולדו ב-2022. ראש העירייה, רז קינסטליך: “רואים חשיבות רבה בהענקת כלים וסיוע להורים לפעוטות, נמשיך לעטוף את קהילת ההורים בעיר”

תינוק חדש שמצטרף למשפחה מוליד תהיות רבות וסוגיות חשובות, לצד שמחה, אור וגם לא מעט מתנות. עיריית ראשון לציון יוצאת לראשונה במועדון מיוחד עבור הורים לפעוטות – “הורות ראשונית”, אשר ירכז את כל המידע הרלוונטי בעיר עבור ההורים. בין היתר, חברי המועדון ייהנו ממגוון של סדנאות, הרצאות, פעילויות חווייתיות, מידע על אירועים והטבות ועוד. מעבר לכך, כל משק בית שיצטרף יזכה גם למתנה מהעירייה. המתנה כוללת מארז עם 4 פריטים – שאקל לעגלה, 2 חיתולי טטרה, סל רשת לעגלה, בגד ראשוני/צעצוע.
לקבלת המתנה לחצו כאן: https://rishon.plus/newborn/.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “עיריית ראשון לציון רואה חשיבות רבה בהענקת כלים מקצועיים וסיוע של אנשי מקצוע להורים לפעוטות בגיל הרך. פעמים רבות סיוע מסוג זה עוזר להורים, מקרב ביניהם ויוצר חיבור קהילתי שאליו אנחנו שואפים. לכן, יצאנו ביוזמה חדשה שמרכזת את כל המידע והסיוע להורים לפעוטות. אני בטוח כי המהלך יקרב בין הורים רבים ברחבי העיר ויספק סיוע ממשי מול האתגרים הניצבים בפניהם. אנחנו נמשיך לעטוף את קהילת ההורים בראשון לציון וללוות אותה בכל שלב”.

אפרת אברמוביץ’, משנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה, מסרה: “הורים רבים נתקלים בקשיים לאחר הלידה, נתקלים באתגר ההורות וצריכים כלים לקראת יציאה לדרך מאתגרת חדשה. הקמת מועדון ההורים החדש של עיריית ראשון לציון כחלק ממערך השרות לתושב נועד בדיוק לשמש כעזר לאותם הורים צעירים. באמצעות המועדון יהיה ניתן להיעזר בגורמי מקצוע ולקבל סיוע לכל בעיה, וגם ליצור קהילה וסביבה תומכת ולחבר בין התושבים. אני נרגשת על פתיחת מועדון זה וכאמא לחמישה ילדים יודעת עד כמה יהיה לערך אצל הורים ומשפחות רבות בעיר”.

בעיריית ראשון לציון משקיעים רבות בטיפוח הורים לפעוטות. בין היתר, נחנך לאחרונה “המשפחתילי”, אשר מהווה בית להורים חדשים ומעניק לתינוקות סביבה לימודית עם שלל פעילויות ושירותים. כמו כן, מתקיימות הרצאות וסדנאות במסגרת “מכללת הורים” בנושאים שונים כמו שינה, גבולות, חשיבות ההתפתחות, סדנת עיסויים ועוד. בנוסף, מתקיימים מפגשי הורים אחת לשבוע ושירות של “ראשונני” – ייעוץ והדרכה של מנחת מכללת הורים המגיעה לבתי התושבים.

במרכז לקידום מעמד האישה מעניקים רשת תמיכה רחבה עבור אימהות לאחר לידה באמצעות ייעוץ משפחתי ומיצוי זכויות, פורום “אם לאם” שבמסגרתו מתנדבות מגיעות לבית היולדת ומסייעות לה, מועדון אימהות, פורום נשים יוצרות וקבוצת וואטסאפ של אימהות מתייעצות שבה ניתן לשאול כל דבר ולקבל תשובות מנשות מקצוע.

למידע נוסף לחצו כאן: https://bit.ly/3Be06vI

השארת תגובה