תרומה לקהילה: לקראת חודש המודעות לסרטן השד ברשת הקוסמטיקה והביוטי-טק של יפה מקסימוב בראשון לציון יתבצעו בדיקות חינמיות לכל אישה שתבקש

במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד ברשת הקוסמטיקה והביוטי-טק של יפה מקסימוב יתבצעו בדיקות חינמיות ללקוחות וגם לנשים שלא.

תומכות ומזדהות. צילום:יח”צ

כ- 5,500 נשים מאובחנות מדי שנה בישראל כחולות בסרטן השד. כ- 90% מהחולות עשויות להחלים אם המחלה מתגלה בשלב מוקדם. המודעות לבריאות השד במהלך חייה של אישה בוגרת היא חלק בלתי נפרד מלקיחת אחריות על גופה ובריאותה, שכן, השדיים עוברים שינויים רבים במהלך החיים כתוצאה משינויים הורמונלים במהלך המחזור החודשי, הריון, ההנקה, גיל המעבר ושינויים במשקל הגוף.

קליניקות “יפה מקסימוב” במהלך חודש אוקטובר שכאמור הינו חודש המודעות לסרטן השד, מעלות את המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של המחלה.
בשיתוף פעולה עם בית החולים ‘וולפסון’, תגיע ד”ר מיכל ברכה, רופאה מומחית לכירוגיית שד לערוך בדיקות חינמיות לחלוטין ללקוחות “יפה מקסימוב”. ימי הבדיקות יערכו פעמיים במהלך חודש אוקטובר ויאפשרו בדיקות ללקוחות, וגם מי שאינה לקוחה – מוזמנת.

לא די בכך, החל מתחילת אוקטובר יעלו תכנים ברשתות החברתיות ובאתר המתזכרים את קהל הלקוחות ללכת להיבדק, תכנים אינפורמטיביים לגבי עובדות ונתונים, ווידיאו של יפה קוראת להיבדק.
כמו כן, עובדות החברה יענדו על דש הבגד סרטים ורודים כדי לעורר עניין ושאלות בקרב הלקוחות המגיעות לקליניקות.

את סוף חודש המודעות לסרטן השד יסכמו ויחתמו באירוע בו ייקחו חלק כ-30 משפיעניות ודמויות מוכרות מעולם הבידור ובניהן נבחרת השגרירות של המותג: אנג’ל ברנס, ענהאל שמואלי וורד ספיבק, קטרין נמני, נעמה מריומה וקרן אגם.

למי מתאימה הבדיקה: לנשים, החל מגיל 30 ומעלה.
תאריכים ושעות בהם ניתן להגיע לביצוע בדיקה:
24.10.22 – 15:00-18:00
27.10.22 – 15:00-18:00

רשימת סניפים:
שדרות יוסף לישנסקי 1 – ראשון לציון
קניון איילון, קומה ב’, אבא הלל 301 – רמת גן
טלפון: 03-554669 | www.yafa-maximov.co.il

השארת תגובה