ניצחון בכורה למכבי ‘אפי קפיטל’ ראשון לציון 53:63 על אליצור שומרון

משחק הבכורה של מכבי ‘אפי קפיטל’ ראשון לציון בליגה הלאומית מסתיים בניצחון.

צילום: יעל אמסילי, מנהלת הליגה הלאומית

שתי הקבוצות סיפקו אחוזי קליעה נמוכים, והיה ניכר כי מדובר במשחק הראשון של העונה. לאורך כל 40 הדקות הכתומים הובילו וידעו לשמור על כך, גם כאשר אליצור שומרון התקרבה. מנגד, הקבוצה של דרור כהן אמנם מפסידה במשחק הראשון שלה, אך יכולה להתעודד שהיוותה יריב שקול בסך הכל לאחת הקבוצות היותר טובות בליגה כ-550 צופים מילאו את האולם בגני תקווה וסיפקו אווירה אדירה.

שתי הקבוצות היו מהוססות בפתיחה והלוח הראה 7:7. אליצור שומרון נתקעה בהתקפה, וראתה את הכתומים סוגרים את הרבע הראשון ביתרון 20:13 אחרי 7 נקודות ברצף. גם ברבע השני שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות והיתרון של האורחים נשמר – 30:21. עד למחצית אחוזי הקליעה הלא טובים נמשכו והלוח הראה 33:23. עם פתיחת הרבע השלישי המומנטום השתנה – אליצור שומרון נעזרה ביכולת טובה של קית סטון וקיזזה ל-38:35. מכבי ‘אפי קפיטל’ ראשון לציון הצליחה לעצור את המומנטום הביתי – 46:37 לאחר שלושה רבעים. חמש דקות לסיום נמרוד טישמן צלף שלשה וקבע 53:42 בדרך לפסק זמן. המקומיים הצליחו לצמק ל-55:46, אבל לא מעבר לכך.

הרבו לאליצור שומרון: קית סטון 19 נק’, רייג’ון קלי 13 נק’, יובל לוין (4 חטיפות) 8 נק’, עידו פליישר 6 נק’, אייל שולמן 5 נק’.

הרבו למכבי ‘אפי קפיטל’ ראשון לציון: אייזיאה קאזינס 13 נק’, יונתן מור 11 נק’, איגור נסטרנקו וגיא פלטין 8 נק’ כ”א, נמרוד טישמן (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) וראקים באקלס 7 נק’ כ”א.

השארת תגובה