כדאי למהר לפני שמסתיים: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון ומנצחה דן אטינגר מארחים את הפסנתרן אלכסיי וולודין

ברק הפסנתר-שלושה ענקים על במה אחת : רחמנינוב – וולודין- אטינגר

Alexei Volodin photo: Marco Borggreve

17/10 – יום שני, בית האופרה תל אביב בשעה 20:30
18/10 – יום שלישי, היכל התרבות ראשון לציון בשעה 20:00
20/10 – יום חמישי, בית העם רחובות בשעה 20:00
22/10 – יום שבת, היכל התרבות ראשון לציון בשעה 20:30

התכנית
דן אטינגר , מנצח
אלכסי וולודין ,פסנתר
יונית שקד גולן , מצו סופרן

ורדי – הפתיחה “כוחו של גורל”
קוז’וקורו – שירים על חיי ילדים – בכורה
רחמנינוב – קונצ’רטו לפסנתר מס’ 2 בדו מינור אופ’ 18

אלכסיי וולודין מן החשובים והבולטים בפסנתרני רוסיה כיום, ינגן את הקונצ’רטו מס’ 2, הפופולרי של רחמנינוב. במרכז התכנית ביצוע בכורה עולמי ליצירתו של זיו קו’זוקרו, “שירים על חיי ילדים,” התשובה האופטימית ליצירתו של מאהלר “שירים על מות ילדים. קוז’וקרו הלחין ארבעה שירים: מציאה של לאה גולדברג, בּרַאוּני (חומי) של א.א. מילן, הילד מחפש את קולו של לורקה ו-הילדים של ג’ובראן חליל ג’ובראן. הקונצרט ייפתח בפתיחה ל”כוחו של גורל”, אחת היצירות האהובות של ורדי.

המנצח דן אטינגר, הוא מנהלן המוסיקלי של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, של האופרה הישראלית ושל התזמורת הפילהרמונית שטוטגרט בגרמניה, והחל מעונה זו הוא גם המנהל המוסיקלי של תיאטרו סן קרלו, בית האופרה של נפולי. עוד הוא מנצח כבוד של התזמורת הפילהרמונית טוקיו אותה ניהל בעבר.

זמרת המצו-סופרן יונית שקד גולן, המצטיינת בשירה עממית בהגשה אמנותית, שזכתה בפרס ההשראה בתחרות הבינלאומית למוסיקה יהודית באמסטרדם, הופיעה כסולנית עם: הפילהרמונית הישראלית, האופרה הישראלית, הקאמרטה ירושלים, הקאמרית הקיבוצית, הקאמרית תל אביב, הסינפונייטה הישראלית ב”ש, הסימפונית חיפה ועוד.

הפסנתרן אלכסי וולודין, מרבה להופיע על במות המוסיקה המרכזיות של אירופה, אליהן הוא מוזמן כנגן רסיטלים, כשותף בקונצרטים קאמריים וכסולן. לאחרונה ניגן עם הפילהרמוניות: הסלובקית, הפילהרמונית בלגראד, הפילהרמונית הלאומית הרוסית והפילהרמונית של הרדיו הגרמני. וולודין זכה בין היתר בפרס בתחרות גֶזֶה אַנדָה.

מחירי כרטיסים 90-220 ₪ לינק להזמנת כרטיסים:

https://did.li/4N6YH

השארת תגובה