עשרות מעובדי טויוטה הצטרפו השבוע לספורטאי הספיישל אולימפיקס ולתלמידי בתי ספר מאזור ראשון לציון במרוץ הלפיד

מקומון ראשון: עשרות מעובדי טויוטה הצטרפו השבוע לספורטאי הספיישל אולימפיקס, לסגן ראש העיר ראשון לציון אבי חיים ולתלמידי בתי ספר מאזור ראשון לציון במקטע השני של מרוץ הלפיד המיוחד.

עובדי טויוטה בשטח. צילום:פטריסיה בן עזרא

מרוץ הלפיד, אותו הזניק ביום ה’ נשיא המדינה יצחק הרצוג, מתקיים השבוע לקראת פתיחת המשחקים הלאומיים בצפון הארץ בהשתתפות כ-1,000 ספורטאים עם צרכים מיוחדים, מתוכם ייבחרו אלו שייצגו את ישראל במשחקי העולם של הספיישל אולימפיקס שיתקיימו בקיץ הקרוב בברלין. 

‘ספיישל אולימפיקס’ הוא ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים הפועל ב-192 מדינות וחברים בו מעל ל- 5 מיליון ספורטאים וספורטאיות.

מדליקים את הלפיד- עובדי טויוטה ,סגן ראש עיריית ראשון לציון אבי חיים יחד עם ספיישל אוליפיקס המתחרים המיוחדים. צילום: פטריסיה בן עזרא

חברת טויוטה מלווה את ארגון הספיישל אולימפיקס לאורך שנים. בנוסף היא תומכת גם בספורטאים ישראלים פרה אולימפיים, כחלק ממחויבותה לקהילה ומהחסות שמעניקה החברה העולמית למשחקים האולימפיים והפרה אולימפיים.

שרון לוי בלנגה, מנכ”לית ‘ספיישל אולימפיקס’ ישראל, “המשחקים הלאומיים מסמלים את הכוח בתחרות ואת האחדות בחברה המקבלת את האחר ונותנת אפשרות לחלום רחוק ולהצליח בגדול.


אנו בעיצומו של שבוע מיוחד במינו לקראתו התאגדו כל האגודות שהם לב ליבה של ספיישל אולימפיקס, ספורטאים רבים עם צרכים מיוחדים שיזכו להשתתף במשחקים לאומיים, להתחרות מול עמיתיהם מכל רחבי ישראל וחלקם אף לייצג אותנו בקיץ בברלין.
אנו מודים לעיריית ראשון לציון ולעומד בראשה על האירוע הנפלא, לשותפינו היקרים בתוכם חברת טויוטה ישראל שהגיעה לצעוד איתנו ומזמינים את כולם להגיע לגליל, לצפות בתחרויות ולעודד את ספורטאי הספיישל אולימפיקס שלנו”.

השארת תגובה