בשורה לטבעונים בתל אביב, מי מרים את “הכפפה” בראשון לציון? חודש שלם נמכרות אך ורק מנות מן הצומח בסניף ברגר קינג שהפך להיות סניף טבעוני

טירוף הטבעונות בברגר קינג: בתום שלושה ימי פעילות של השקת מסעדת הפופ אפ בדיזנגוף סנטר החליטה הרשת לא למכור מוצרי בשר אלא רק מנות מן הצומח, כמו: Veggie Whopper ו-Veggie, למשך חודש שלם.

צילום: יח”צ

מדובר בהחלטה חסרת תקדים בקנה מידה עולמי שהתקבלה מתוך זיהוי הפוטנציאל העצום שברגר קינג גילתה בקרב צרכני המנות מן הצומח, שלווה בדמות תורים ממושכים מחוץ לסניף דיזנגוף סנטר וכן ביקוש אדיר למנות מן הצומח החדשים שהשיקה הרשת בקרב קהל הצרכנים.

צילום: יח”צ

בשל הציפייה הגוברת למוצרי Veggie Whopper ו-Veggie כבר הלילה חברת הפודטק הישראלית MEAT THE END נכנסו לעבודה מאומצת, בכדי לספק מענה לביקוש הרב להגדלת ייצור קטגוריית המנות החדשות מן הצומח.

בתום שלושה ימי פעילות של קיום הפופ-אפ הטבעוני בסניף דיזנגוף סנטר בתל אביב, שכלל תורים ממושכים וביקוש אדיר למנות החדשות מן הצומח. החליטה רשת בורגר קינג להפוך את הסניף בתל אביב לטבעוני למשך חודש שלם.

צילום: יח”צ

במהלך החודש הקרוב ברגר קינג לא תמכור מוצרי בשר אלא רק מנות מן הצומח. מדובר בהחלטה חסרת תקדים בקנה מידה עולמי שקורית לראשונה בישראל.
בשיתוף Meat.The End, חברת פוד טק הישראלית החליטו בחברה להגדיל את ייצור אספקת המנות מן הצומח, כמו, Veggie Whopper ו-Veggie וכבר הלילה Meat.The End נכנסו לעבודה מאומצת על מנת לספק מענה לביקוש האדיר של צרכני בורגר קינג.
כזכור, הקטגוריה החדשה מציעה את מנות ה-Veggie Whopper, קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ. המנה תהיה זמינה בכריך (29 ₪) או כארוחת Veggie Whopper עם צ’יפס או טבעות בצל ושתייה (48 ₪). מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח, הזמינים בכמות של 6 יחידות (22 ₪), 9 יחידות (30 ₪) ו-12 יחידות (36 ₪) או כארוחת Veggie Nuggets עם צ’יפס או טבעות בצל ושתייה (6 יחידות ב-37 ₪, 9 יחידות ב-47 ₪ ו-12 יחידות ב-54 ₪). למנות ה-Veggie Kings כשרות רגילה בסניפים הכשרים. תחליפי הבשר יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למוצרים המקבילים מן החי.

אודות Meat.The End:
Meat.The End (מיט.דה אנד) מפתחת חומרי גלם חדשניים שמדמים מוצרים מן החי במרקם ובטעם. החברה נוסדה בשנת 2020 על ידי צוות בינלאומי של בכירים מתעשיית המזון: מהנדסי חלבון, מומחי בינה מלאכותית ומפתחי מוצר, ושמה כמטרה להתמקד בתהליכי אקסטורזיה תעשייתיים.

למידע נוסף על BURGER KING® ישראל, מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הfacebook- ברגר קינג ישראל Burger King Israel, באינסטגרם וב-youtube.

השארת תגובה