הרמטכ”ל כוכבי בפלמחים- ערב הוקרה לתורמים ,מתנדבי ועובדי האגודה למען החייל התקיים השבוע בבסיס חיל האוויר בפלמחים.

הרמטכ”ל אביב כוכבי. צילום: מיקי אלון.

“הערב הזו הוא הזדמנות להודות לכולכם על הפעילות למען צה”ל וחייליו”: ערב הוקרה לאגודה למען החייל נערך בראשות הרמטכ”ל

ערב מרגש…… צילום: מיקי אלון.

ערב הוקרה לתורמי, מתנדבי ועובדי האגודה למען החייל התקיים אתמול בבסיס חיל האוויר בפלמחים. האירוע נערך בראשות הרמטכ”ל, רא”ל אביב כוכבי, ובהשתתפות חברי פורום מטכ”ל, יו”ר האגודה למען החייל, אלוף (מיל’) יורם (יה-יה) יאיר, תורמים ומפקדים נוספים.

קצינות ת”ש ביחידות השונות מספרות על החיילים הבודדים…. צילום: מיקי אלון.

במסגרת האירוע התקיימה הרמת כוסית חגיגית בראשות הרמטכ”ל, בה העניק תעודות הוקרה לתורמי האגודה על תמיכתם המשמעותית בצה”ל ומשרתיו.

נאום הרמטכ”ל….. צילום: מיקי אלון.

האגודה למען החייל פועלת לאורך השנים לרווחת חיילי צה”ל, בדגש על יחידות הקצה המבצעי. כחלק מעשייתה לטיפול בפרט ובאוכלוסיות מיוחדות, היא מממנת הטסת חיילים בודדים לביקור משפחותיהם בחו”ל, תווי קנייה לחגים עבור חיילים בודדים וחיילים ממשפחות מעוטות יכולת ועוד.

מיקי אלון יו”ר יחד למען החייל ראשון לציון עם יו”ר יחד /האגודה למען החייל הארצי האלוף במיל. ייה. צילום:פרטי.

עשיית העמותה כוללת בין השאר את מיזם “אמץ לוחם”, במסגרתו חברות עסקיות ותורמים מהארץ ומהעולם מאמצים את הגדודים הלוחמים בצה”ל, כשבמהלך השנה מתקיימים ימי ספורט והעשרה, פעילויות משותפות, טיולים וחלוקת תווים לחגים לחיילים מעוטי יכולת. בנוסף, מסייע המיזם בקליטת יוצאי יחידות קרביות לעבודה בחברה המאמצת.

האלוף ייה. צילום: מיקי אלון.

“הערב הזה הוא הזדמנות להודות לכולכם על הפעילות למען צה”ל וחייליו”, אמר הרמטכ”ל, רא”ל אביב כוכבי, “מה שאתם עושים הוא חשוב, הוא דואג לאנשי צה”ל וללוחמיו, ומשרת את מה שאנחנו מנסים לטפח. אני מבקש להודות לכם בשם כל המפקדים וכל היחידות על הפעילות והתרומה שלכם”.

ערב תודה…. צילום: מיקי אלון.

“צה”ל פועל ונלחם במספר זירות בו זמנית בכל עת – יחידות מיוחדות, חיילים ומפקדים אשר פועלים להגנה על ביטחון המדינה”, המשיך הרמטכ”ל, “בשבילם אתם תורמים. אני רוצה לסיים בדברים שאמר איתן ברוך, אבא של עידו ברוך ז”ל, שנהרג במשימת ההגנה ביהודה ושומרון לפני פחות מחודש: ‘בכל מקום שהיהודים חיים בו במדינת ישראל, חייל צריך לשכב עבורם על הגדר, זה מה שעידו עשה. אני מאוד גאה בו ושלם עם מה שהוא עשה ואיפה שהוא היה, למרות המחיר הגבוה שאני משלם. אני יכול להתנחם בכך שהוא היה שם ועשה את המשימה שהוטלה עליו’. אלה האנשים שאתם מאמצים במסגרת תוכנית ‘אמץ לוחם’ – אלה הם הלוחמים שלנו”.

יו”ר האגודה /יחד למען החייל האלוף ייה בנאום מרגש… צילום: מיקי אלון.

“זהו ערב מרגש ומיוחד מסוגו”, אמר מנכ”ל האגודה למען החייל, מר ירון בארי, “ללא אנשי האגודה שלנו, לא היינו יכולים לקדם את העשייה הענפה לטובת חיילי צה”ל ככלל ויחידות הקצה המבצעי, החיילים הבודדים והאוכלוסיות מיוחדות. בזכות תורמינו, עובדינו ומתנדבינו אנו פורצים גבולות בפרויקטים למען החיילים כל פעם מחדש. אאחל שרק נמשיך לצעוד בדרך הזאת ועוד נמשיך ונגדל בעשייה שלנו”.

הנעימה בין הנאומים, הלהקה הצבאית. צילום: מיקי אלון.
צילום: מיקי אלון.


מאת: דוברות צה”ל.

השארת תגובה