נותנים כבוד לתורה! אירוע קבלת ספר חומש בראשית וגם חגיגת דמוקרטיה בבית ספר נווה עו״ז המשלב ראשון לציון

ביום שישי האחרון חגגו תלמידי כיתות ב׳ מבי״ס נווה עו״ז המשלב בראשון לציון את חגיגות קבלת ספר חומש בראשית.

החגיגות נערכו בביה״כ מעיין החיים בנווה ים, בניצוחו של רב ביה״ס – הרב נועם חדד ביחד עם מנהלת ביה״ס, המורים, ההורים, הסבים והסבתות שהוזמנו לחגיגה.

וועדי הכיתות וועד ביה״ס בשיתוף צוות המורים דאגו לחגיגה מרגשת במיוחד עבור התלמידים והיו מבינהם גם שהזילו דמעה מהתרגשות.

ורד לזובסקי מנהלת ביה״ס נווה עו”ז ומירב חיון- ליטמן יו״ר הנהגת ההורים הבית ספרי מספרות כי ״היה מרגש לחזור ולחגוג כמיטב המסורת, אחרי שנתיים של קורונה בהן ניסינו למצוא פתרונות לחגיגות, שהיו גם הן מרגשות, אם בקפסולות, אם בחצר בית הספר לאחר בדיקת תו ירוק, סוף סוף חוגגים במקום שכולו מסמל את קדושת קבלת התורה״.

חגיגת דמוקרטיה כי בבי״ס נווה עו״ז משלב בוחרים ומקיימים!

ביום שישי האחרון נערכו בחירות למועצת התלמידים של בית הספר שהיה יום חגיגי לבוחרים ולנבחרים וסופשבוע זה בע”ה יפורסמו התוצאות (לאחר ספירת המעטפות הכפולות😜) התלמידים נהנו מיום של דמוקרטיה, המתמודדים הציגו עצמם ומה בכוונתם לבצע, חבריהם נכנסו לקלפי והצביעו כיאה לחגיגה הדמוקרטית וכעת כולם במתח לקראת פרסום התוצאות. כך מחנכים את מנהיגי דור העתיד.

מורן כהן צמח- הרכזת החברתית שאחראית על מועצת התלמידים בביה״ס, ורד לזובסקי מנהלת ביה״ס ומירב חיון ליטמן, יו״ר הנהגת ההורים סיפרו בהתרגשות כי ״הבחירות בביה״ס נערכו בצורה מדהימה, אחראית ומפרגנת. אנו גאים בתלמידים ובילדים שלנו שכאלו הם!״.

השארת תגובה