עיריית ראשון לציון אישרה: הנחה בגובה 25% בארנונה למפקדים במילואים

בישיבת המועצה שנערכה הערב (רביעי), אישרה מועצת העיר את ההנחה בארנונה למפקדי צה”ל במילואים וזאת בהמשך לתקנות משרד הפנים. ההטבה תיכנס לתוקף רטרואקטיבית מתחילת שנת 2022. ראש העירייה, רז קינסטליך: “זה הזמן שלנו להחזיר לחיילי המילואים שתורמים מזמנם ולהוקיר את פועלם”.

מפקדים במילואים ומתגוררים בראשון לציון? עיריית ראשון לציון אישרה הערב (רביעי) הנחה בגובה 25% למפקדים במילואים, וזאת בהמשך לתקנת משרד הפנים. ההנחה תחול על מפקד שמחזיק בנכס עד 100 מ”ר, בכפוף לתעודת מפקד מילואים פעיל או אישור תקף מצה”ל או הודעה לרשות המקומית מטעם צה”ל על תפקידו בשירות המילואים.

לפי החלטת מועצת העיר, ההנחה בארנונה תוענק רטרואקטיבית החל מ-1 בינואר 2022.

כזכור, עיריית ראשון לציון מעניקה הנחה בגובה 5% לכלל משרתי המילואים המתגוררים בעיר. כמו כן, ביוני האחרון נשלחה בקשה לשרת הפנים להנחה בת 3% לכלל התושבים בעיר החל משנת 2023.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “מבחינתי זו זכות לסייע לחיילי המילואים ולהוקיר את פועלם הרב לכל אורך השנה. חיילי המילואים תורמים מזמנם ומשאירים משפחות מאחוריהם למען המדינה, וכעת זה הזמן שלנו להחזיר להם. עיריית ראשון לציון אישרה את גובה ההנחה המקסימלי כאות הערכה, ואנחנו נמשיך לעמוד לצידם”.

השארת תגובה