סערת התפילין בבית הספר התיכון במערב ראשון לציון הסתיימה ברוח טובה, תגובת עיריית ראשון לציון

סערת התפילין – סוף טוב הכל טוב

מאת:מיקי אלון מקומון ראשון.

אחת מההודעות שהופצו ברחבי הרשת בלא לבדוק את העובדות ואמיתות הסיפור.

בשבוע שעבר נפוצו שמועות בכל רחבי הרשת, וואצאפ, פייסבוק וכו’ על ויכוח בין מנהלת בית ספר ותלמיד בנוגע להנחת תפילין המונית בבית הספר, שהגיע גם לאלימות פיזית דבר שלא היה ולא נברא, כל אחד הוסיף “מטעמים” והסיפור נופח מעבר לכל פרופורציה, ראש העיר רז קינסטליך ומחזיקת תיק החינוך וסגניתו ליאל אבן זהר ביקשו לחקור את הנושא מיידית יחד עם מנהלת בית הספר שנפגעה מכל האירוע וגם נבדקו מצלמות האבטחה בבית הספר והתוצאות בתגובת העירייה.

תגובת עיריית ראשון לציון:

״התלמיד והוריו הגיעו לשיחה עם מנהלת בית ספר, בה התנצל התלמיד והובן כי האירוע לא היה לגופו של הנחת התפילין, אלא על כך שהוקם דוכן ללא אישור הנהלת בית הספר, באופן שגרם להתגודדות תלמידים במסדרון היציאה של החטיבה, מצב שהיווה סיכון בטיחותי לתלמידים. השיחה הסתיימה באווירה טובה מצד שני הצדדים.

כמו כן – נבדקו מצלמות האבטחה בבית הספר והוכח מעבר לכל ספק כי המנהלת לא נגעה באף אחד מהתלמידים ובוודאי שלא ״קרעה ״תפילין מראשו של תלמיד, כפי שהופץ ונטען באופן שקרי בתחילה.
צר לנו שיש מי שמנצל את המקרה בכדי להתריס וללבות שנאה – לא לשם הדת, אלא למען מטרות פוליטיות ועל חשבון גבו של נער בן 17.
חכמינו חז״ל אמרו – ״דרך ארץ קדמה לתורה״ ואנו מציעים לכל מי ששכח זאת, לנהוג כך״.

תגובתה לאירועים של יו”רית הנהגת ההורים הבית ספרית מירב גינת:

אני כותבת את הדברים הבאים אחרי ימים לא פשוטים והקזת דמה של מנהלת מקיף ח’ בהשמצות לא בדוקות.
האירוע שהיה בבית ספרנו יצא מפרופורציות ולצערי יצא דווקא מאנשים שנמצאים ויושבים בינינו!
למרבה המזל הדוכן שנפתח היה מול מצלמות האבטחה של בית הספר וכך התאפשר להוכיח שהמנהלת פעלה ללא דופי. המנהלת אמרה לא פעם ואף פעמים רבות כי לא נגעה באף תלמיד וכי לא הורידה תפילין מראשו של אף ילד.

אכן ההשמצות כלפיה נמצאו כלא אמיתיות ואף שקריות כי ככה זה כשמאמינים לשמועות. ואני שואלת את כולכם- כמה שנאה יש בינינו? כמה שנאה לאשת חינוך שטיפלה בסיטואציה רגישה באופן מכבד וזכתה לכל כך הרבה קללות ואיחולים שלא צריכים לעלות על שפתו של אף אדם?

הבעיה אצלינו בחברה היא שקודם אנחנו שופטים ורק אחרי זה בודקים. חברים לפני ששופטים כדאי לבדוק.
היום זו מנהלת מוסד חינוכי בעלת ערכים ואהבת האדם, מחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו. זה כוחה של מילה אחת, ביכולתה להרוס לפגוע ולהשחית כל חלקה טובה.

רויטל היקרה אנחנו מעריכים ומוקירים אותך כמנהלת. הייתי בטוחה מההתחלה שלא היה ולא נברא. כמנהלת הסברת לילדים שלא משנה מה מטרתם, זהו מוסד חינוכי עם ערכים שמקפיד על שמירת הכללים הנהוגים בו.

רויטל וכל צוות מקיף ח׳, הנהגת ההורים ואנכי מירב גינת מעריכים ומכירים תודה על פועלכם למען טובת ילדנו, המשיכו בעשייה המבורכת שלכם.
ישר כח
מירב גינת יו”ר מקיף ח’

תגובה אחת

  1. בנצי הגב

    אני גוקטור לביוכימיה ולפני 13 שנים עשיתי הסבה להוראה. מזה 8 שנים אני עושה את דרכי בוקר בוקר מקרית אונו לראשלצ. 45 דקות של סבל בפקקים.
    הסיבה היחידה לכך שאני לא מחפש מקום אחר, היא התענוג בעבודה עם רויטל. אשת חינוך למופת שעובדת עם הראש והלב. אישה מקצועית שאפשר רק ללמוד ממנה.

השארת תגובה