עידן מזרחי המשנה לראש העיר מספר לנו על 2 פרוייקטים מדהימים שיוצאים לביצוע בראשון לציון כבר בזמן הקרוב, בעיר ובחוף הים

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר ,מחזיק תיק חוף הים והאגמים, יו”ר דירקטוריון ייזום ראשון ,חושף בפנינו בגאווה גדולה 2 פרוייקטים גדולים שאישר ויחלו כבר בזמן הקרוב

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר. צילום:פרטי.

עידן מיזרחי,המשנה: “אני גאה ונרגש לבשר לכם כי אשמח חתמתי לאישור ל2 פרויקטים משמעותיים בעיר ראשון לציון בתקציב של מעל ל-50 מליון שקלים.

  1. חידוש וחיזוק בית הספר חביב
  2. הארכת הטיילת הדרומית בחוף הים

פרויקט 1 – עבודות קירוי אולם ספורט וחיזוק מבנה בית הספר חביב

בית הספר “חביב” הוא בית ספר יסודי בראשון לציון הנחשב בית הספר העברי הראשון בעולם ובארץ ישראל שבו כל מקצועות ההוראה נלמדו בעברית. בית הספר נוסד בשנת ה’תרמ”ו (1886) ופעיל עד היום.
אני רוצה לציין שאמנם היקף העבודה הראשוני (שלב א׳) הוא כ 4.5 מליון ש”ח (מתוך 35 מליון שקלים) מתחם חביב הינה בעלת חשיבות ביחס לערך ההיסטורי של המתחם לכל תושבי העיר והוא יהפוך בקרוב למרכז תרבות משפחתי קהילתי בלב העיר ההיסטורית.

פרויקט 2 – הארכת הטיילת הדרומית בחוף הים

בפרויקט אנו מתכוונים להאריך את שבילי האופניים, להקים מבני שירותי חוף חדשים עם לוקרים וכמובן נדאג לחדש את התאורה הביוב והמים.
כמו כן לאחר פניות רבות של הורים רבים ברחבי העיר אנחנו נבנה ונקים בריכת ילדים ופעוטות בסמוך לחוף הים. הארכת הטיילת החדשה בתוספת של 50% תתורגם לכ-330 מטרים שמתחברים לטיילת העליונה ותחבר את חופי הים ודרכי הנגישות.

מזה 4 שנים \אני מכהן כיו”ר דירקטוריון ייזום ראשון.
יחד עם ראש העיר מר רז קינסטליך אנו פועלים ללא לאות כדי לחדש ולהזניק את ראשון לציון לעתיד.
אני מתרגש לראות כיצד העיר מתפתחת וכיצד מבנים היסטוריים בעיר מקבלים יחס וביטוי והופכים לנחלת הכלל של כולם.

אני רוצה להודות לראש העירייה מר רז קינסטליך, לסגנית ראש העיר-ליאל אבן זוהר, למנכ”ל העירייה דורון מילברג,מנכ”ל ייזום ראשון – זוהר אחיאל, לראש מינהל הנדסה בעירייה – קיריל קוזיול ולראש אגף חוף הים – מר אלי שוורצברג.

בתום השיפוצים אני מזמין אתכם תושבי העיר,להנות מהטיילת החדשה בחוף הים וכמובן להגיע לסיור היסטורי עם המשפחה שלכם בבית הספר העברי הראשון שהוקם בישראל – בית הספר חביב.”

השארת תגובה