עידן מיזרחי המשנה לראש העיר:”בטחון ילדינו מעל הכל! נדאג לבדיקת גדרות ומפגעים במיוחד סביב מוסדות החינוך”

בטחון ילדינו מעל הכל! בסופ”ש האחרון קיבלנו עשרות פניות של תושבים והורים מודאגים ,לאחר שבסופ”ש האחרון נהרגה ילדה בת 3 בנס ציונה מגדר שנפלה ברחוב החלטנו להקים צוות בדיקה מקצועי בעיר.

צילום: עידן גרוס.

עידן מיזרחי המשנה לראש העיר לא עובר לסדר היום ומעדכן את תושבי העיר: “כפי שחלקכם יודעים, בסופ”ש האחרון קיבלתי גם אני את הבשורה המרה לגבי התאונה הטרגית שהתרחשה בנס ציונה ובה נהרגה ילדה תמימה, רק בת 3 ,ממפגע בטיחותי ברחוב.

צילום: עידן גרוס.

פשוט לא ייתכן כי בשנת 2022 הרחוב לא יהיה מקום מספיק בטוח לתושבים ולהולכי הרגל. על כן, החלטתי להעלות למועצת העיר הצעה לסדר – הקמת צוות מקצועי לבדיקת תקינות הגדרות בעיר ,אני סבור כי הקמת צוות לבדיקת מפגעים ברחוב ובקרבת גני ילדים ימנע בסבירות גבוהה מקרים טרגיים כאלו כפי שקרה בנס ציונה.

צילום: עידן גרוס.

עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה להיות עיר מובילה בחינוך ובבטחון האישי לתושב. לכן נעשה כל מה שנדרש כדי לספק ביטחון לילדים ולהורים כאחד.

צילום: עידן גרוס.

אני מבקש להודות לראש העירייה מר רז קינסטליך כי הוא ער וקשוב לבעיות הבוערות של התושבים בעיר. אני סמוך ובטוח כי ראש העיר רואה את חינוך ילדינו ואת בריאות ילדינו בראש סדר העדיפויות. אני בטוח כי רז יוביל את הפרויקט הזה להצלחה למען בטיחות ילדינו ויחד נמשיך לייצר פתרונות לבעיות השונות ברחבי העיר ובדגש על בטחון הולכי הרגל בעיר. כפי שהבטחתי, השבוע אעלה למועצת העיר את הצעתי – בדיקת תקינות הגדרות באזורי מוסדות חינוך ובכלל.

עידן מזרחי הינו חבר מועצה כ9 שנים ברשימת הירוקים והצעירים ומכהן כמשנה לראש העירייה, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בייעוץ ארגוני, מ“מ יו“ר דירקטוריון ייזום, מחזיק תיק חוף הים והאגמים ומחזיק תיק כח אדם בעירייה.

השארת תגובה